درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 06:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39042صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 29 خرداد 1398 - 13:10
نماینده مجلس باید یک متخصص روابط عمومی و ارتباطات هم باشد
حسن خسروی – دانش آموخته دکتری تخصصی مدیریت منابع انسانی - حرفه، فن، دانش و هنر روابط عمومی یک ویژگی برجسته ای است که هر کس آن را دارا باشد دارای یک ارزش افزوده بوده و این مزیت برای فرد در حقیقت، خلق ارزش می کند. نماینده مجلس شورای اسلامی چه در سطح برخورد و تعامل با همکاران و سایر نمایندگان مجلس و چه در برخورد و مواجهه با مردم و شهروندان و مخاطبان خود چنانچه از روابط عمومی و ارتباطات موثر بهره مند باشد خواهد توانست در مجامع و جلسات و همایشهای مختلف بهتر حرف خود را به کرسی نشانده و بهتر از برنامه ها و طرح های خود دفاع نماید که قطعا برآیند آن باعث رشد و توسعه شهر و کشور و دیار نمایندگان خواهد بود.
  

حسن خسروی – دانش آموخته دکتری تخصصی مدیریت منابع انسانی
مدرس دانشگاه و مولف کتاب روابط عمومی و ارتباطات


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اسفند ماه امسال، انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش روی داریم. افراد مختلفی با تخصصهای گوناگون پا به عرصه انتخابات گذاشته و به هر دلیل و نیتی که دارند اعلام کاندیداتوری می نمایند تا بلکه با توجه به تخصص و ویژگیهای آنان، نظرات مردم را جلب کرده و رای بیاورند.

 

در کنار داشتن تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی و توانمندیهای فردی و حرفه ای، به نظر می رسد که یک نماینده مجلس شورای اسلامی می بایست دارای تخصص و خمیر مایه روابط عمومی و ارتباطات نیز باشد چرا که هنر مردمداری اگر در فرد نباشد نمی تواند با انسانها تعامل مناسب و سازنده ای داشته فلذا در راه نیل به اهداف نیز دچار سردرگمی و شکست و سقوط خواهد شد.

 

حرفه، فن، دانش و هنر روابط عمومی یک ویژگی برجسته ای است که هر کس آن را دارا باشد دارای یک ارزش افزوده بوده و این مزیت برای فرد در حقیقت، خلق ارزش می کند. نماینده مجلس شورای اسلامی چه در سطح برخورد و تعامل با همکاران و سایر نمایندگان مجلس و چه در برخورد و مواجهه با مردم و شهروندان و مخاطبان خود چنانچه از روابط عمومی و ارتباطات موثر بهره مند باشد خواهد توانست در مجامع و جلسات و همایشهای مختلف بهتر حرف خود را به کرسی نشانده و بهتر از برنامه ها و طرح های خود دفاع نماید که قطعا برآیند آن باعث رشد و توسعه شهر و کشور و دیار نمایندگان خواهد بود.

 

به تجربه ثابت شده نمایندگانی که از روابط عمومی و ارتباطات چه به صورت اکتسابی و چه به صورت ذاتی و کاریزماتیک بهره ای داشته اند همواره نسبت به سایر همکاران و نمایندگان مجلس، یک سر و گردن بالاتر بوده اند. البته جای ذکر است که یکی از وظایف مجموعه اداری مجلس شورای اسلامی پس از برگزاری انتخابات و تمام شدن شمارش آراء داوطلبان و مشخص شدن وضعیت نمایندگان منتخب شهرها باید موضوع مهم آموزش به نمایندگان باشد و آموزش بدو خدمت به نمایندگان راه یافته به مجلس شورای اسلامی می بایست بطور دقیق و برنامه ریزی شده و مستمر توسط بخش مربوطه در مجلس شورای اسلامی برگزار و کاملا هم جدی گرفته شود.

 

نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی به شدت نیازمند فراگیری مباحثی نظیر: سواد رسانه ای – هوش هیجانی – تشریفات – زبان بدن – افکارسنجی - فن بیان و سخنوری - روابط عمومی و ارتباطات موثر و مفاهیمی از این قبیل هستند و ما متاسفانه کمبود و خلا این دوره های آموزشی را در مورد نمایندگان مجلس شورای اسلامی کاملا حس می کنیم و کلیپ های منتشره در فضای مجازی و حرکات و بیانات نمایندگان در محافل و مجالس مختلف که سوژه رسانه ها می شوند همگی حاکی از آن است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شدت نیازمند آموزشهای بدو ورود و بدو خدمت در مجلس هستند.

 

نماینده ای که بلد نیست حرف درست بزند و بلد نیست درست حرف بزند و چگونگی نفوذ در دلها را نمی داند و افکار سنجی نخوانده و رسانه را نمی شناسد چطور می تواند از حق و حقوق یک ملت و شهر و دیار خود دفاع جانانه کرده و سربلند باشد. ؟!؟!. بدین ترتیب بسیار ضروری است که امسال مردم شریف و عزیز کشورمان حتما در انتخابات به صورت پرشور شرکت کرده و حتما به کسانی رای بدهند که علاوه بر تعهد و تخصص، دارای روابط عمومی و ارتباطات موثر نیز باشند. تا چه قبول افتد و چه در نظر آید. حسن خسروی.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد