درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 09:08   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39389صفحه نخست » سه شنبه، 25 تیر 1398 - 22:56
مدیر روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ همکاری کارشناسان روابط عمومی با رسانه ها می تواند به جلب رضایت مشتریان این شرکت منجر شود
مدیرروابط عمومی بیمه تجارت‌نو اظهارداشت: صنعت بیمه کشور زمانی مسیر توسعه را در پیش خواهد گرفت که رسانه‌ها با جریان سازی و نقدهای منصفانه ضعف‌های این صنعت را به گوش مسئولان برسانند تا با اصلاح ساختار رضایت مردم از خدمات این صنعت مهم به خوبی جلب شود.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرروابط عمومی بیمه تجارت‌نو اظهارداشت: صنعت بیمه کشور زمانی مسیر توسعه را در پیش خواهد گرفت که رسانه‌ها با جریان سازی و نقدهای منصفانه ضعف‌های این صنعت را به گوش مسئولان برسانند تا با اصلاح ساختار رضایت مردم از خدمات این صنعت مهم به خوبی جلب شود.
 
 به گزارش روابط عمومی؛ درجریان دیدارخبرنگار بانک مردم با محمد بیانی مدیر
روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ وی رسانه ها را پل ارتباطی مستحکم بین مردم ومسئولان عنوان کرده وافزود: از آنجایی که معرفی خدمات و عملکرد هربنگاه اقتصادی، نهاد و یا سازمان اجرایی برای اطلاع رسانی توسط رسانه ها انجام و درمقابل مطالبات مردمی در قالب انتقادات، پیشنهادات وغیره ازمسئولان و مدیران اجرایی و همچنین سنجش رضایتمندی ازسطح خدمات به همراه شفاف سازی عملکرد از کانال رسانه‌ها صورت می‌گیرد، بنابراین نقش رسانه‌ها درتوسعه کشوربا اطلاع رسانی دقیق و صحیح بسیار حایزاهمیت است.
 
 وی با بیان این که رسانه ها باید بدون حب و بغض و یا تفکر سیاسی و حزبی رسالت کاری خود را در امراطلاع رسانی درست انجام دهند، افزود: با توجه به جایگاه رفیع رسانه‌ها، قلم و تریبون اطلاع رسانی باید در دست افرادی قرارگیرد که علاوه برداشتن تخصص، تبحرو دانش لازم در حفظ شان و جایگاه شغلی خود کوشا باشند.
 
 بیانی درادامه با تاکید برتعامل هرچه بیشتربیمه تجارت‌نو با رسانه‌ها گفت: باهمکاری، همفکری وهم‌گرایی کارشناسان روابط عمومی این شرکت با رسانه ها به خوبی می توان علاوه بررفع کاستی‌ها، سطح کیفی خدمات را آنگونه که به جلب رضایت مشتریان منجرشود، گسترش داد.
 
 مدیرروابط عمومی بیمه تجارت نوافزود: با ابزاررسانه و حرکت در مسیر آگاهی بخش افکارعمومی به نحو احسنت این امکان فراهم می شود که خدمات مطلوب بیمه متناسب با نیازمشتریان به مردم اطلاع رسانی شود چرا که هنوز بسیاری از افراد جامعه با منافع و محاسن خدمات بیمه با آنکه آینده آنها را تضمین می‌کند آشنایی کامل ندارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد