درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 03:49   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39672صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 22 مرداد 1398 - 13:27
رسانه‌های جایگزین، پرفروش‌های فردا را تعیین خواهند کرد
به بهانه برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی - درحالی‌که 90 درصد از کاربران معمولی واتپد زیر 30 سال دارند، اما این پلتفرم برای بچه‌ها نیست. مارگارت اتوود که از نویسندگان معروف کانادایی است، واتپد و سایر فناوری‌های جدید را به عنوان یک رویکرد بهتر برای دستیابی به نسل کتاب‌خوان‌های امروزی پذیرفته است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| استیون اسپاتز ||| یکی از تغییرات لازم برای نویسنده‌ها تا بتوانند توجهات را جلب کنند: تمرکز خود را به سمت رسانه‎ های جایگزین ببرند.


زیرا مد بزرگ بعدی در صنعت نشر، احتمالاً همین پلتفرم‌های نگارش جایگزین همچون واتپد خواهند بود. واتپد 12 سال پیش راه ‎اندازی شد و خیلی سریع طرفداران خودش را پیدا کرد. امروزه می‌توان واتپد را بزرگ‌ترین دستگاه جوجه‌کشی برای تولید نویسندگان فردا دانست.


این کسب‌وکار واقع در تورنتو، چقدر مهم است؟ طی 5 سال گذشته، واتپد از نرخ ماهانه 5 میلیون کاربر منحصربه‌فرد گذر کرده و به 65 میلیون کاربر رسیده است. این سایت حاوی بیش از 550 میلیون داستان است که توسط نویسندگان جای‌جای دنیا نوشته شده‌اند.


و این نویسنده‌ها توجهاتی را جلب کرده ‎اند. وقتی بث ریکلز یک دختر 15 ساله و ساکن نیوپورت بود، «غرفه‌ بوسه» را نوشت و آن را در واتپد منتشر کرد. هم‎ اکنون یک معامله‌ نشر بزرگ را برای همان کتاب منعقد کرده و قرار است همین ماه، فیلم ساخته شده بر اساس این کتاب، در نت‌فلیکس عرضه شود.


درحالی‌که 90 درصد از کاربران معمولی واتپد زیر 30 سال دارند، اما این پلتفرم برای بچه‌ها نیست. مارگارت اتوود که از نویسندگان معروف کانادایی است، واتپد و سایر فناوری‌های جدید را به عنوان یک رویکرد بهتر برای دستیابی به نسل کتاب‌خوان‌های امروزی پذیرفته است.


و اینجاست که علت علاقه‌ ناشران سنتی به گشت‎‌وگذار در واتپد و یافتن نویسنده‌‎های جدید معلوم می‌شود: با این فرایند نه ‎تنها نویسندگان جدید و وفاداری را پیدا می‎ کنند، بلکه مخاطبان بسیار وفاداری را کسب خواهند کرد.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد