درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 15:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39828صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 23 مرداد 1398 - 03:35
چرا باید از گفتن اینکه "هیچ کس در روابط عمومی نمی میرد" خودداری کنیم؟
اگرجوانب مثبت روابط عمومی می خواهند در میزهای مدیران ارشد شرکت ها قرار بگیرند، ما باید جلوی کمرنگ کردن تخصص خود را بگیریم و قدرت این کار را بشناسیم. روابط عمومی هنگامی که به خوبی و به درستی انجام شود، می تواند یک نیروی جهانی برای تغییر و تحول در زندگی باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| برد مک آفی-۶ آگوست ۲۰۱۹ |||مترجم|مریم میرعبدالحق|| روابط عمومی ممکن است جراحی مغز نباشد اما قدرت تغییر زندگی را دارد. به همین دلیل است که برخی از طرفداران روابط عمومی کار خود را اینقدر جدی می گیرند و اینکه چرا این که باید خواستار کمال باشند.

هر چند ماه یکبار خودم را در جلسه ای می بینم که شخصی با اعتراض ما را به چالش می کشد و ما می خواهیم با این جمله که (این روابط عمومی است نه اتاق اورژانس) دست و پنجه نرم کنیم. من معمولاً این اظهارنظر را در پی رد سلب مسئولیت بیان می کنم، مبنی بر اینکه ما در زمینه ارتباطات کار می کنیم و نباید آنچه را که خیلی جدی انجام می دهیم؛ جدی بگیریم زیرا جان افراد را نجات نمی دهیم و مسلماً همیشه این موضوع باعث می شود که من اخراج شوم.


من عمیقا به قدرت روابط عمومی اهمیت می دهم. ما در یک اتاق عمل نیستیم که در مورد نجات زندگی یک بیمار تصمیم بگیریم، اما در حال انجام محاسبات برای مشتریانی هستیم که پتانسیل تغییر زندگی را دارند. در دنیایی که گرسنگی، فقر، تبعیض و اختلافات بی شماری وجود دارد، آنچه ما انجام می دهیم کاملاً مهم است.


کاری که ما انجام می دهیم بسیار چیزی بیشتر از تصدیق یا درک کردن است، کاری که اغلب انجام می دهیم. تأثیر ما از طریق برنامه های ارتباطی استراتژیک می تواند گسترده باشد. ما به عنوان بهترین قهرمان یک برند باید مطمئن باشیم که پیامهای مناسبی را طراحی و پخش می کنیم.


برخی از کارهایی که ما انجام می دهیم این است که برندها یا محصولات و خدمات را تبلیغ می کنیم، اما بخش های دیگر کار ما با موضوعات انسانی یا نسبت جهانی روبرو هستند که ما را ملزم به دفاع از دلایلی می کند که بر شهروندان و محیط زیست جهان تأثیر می گذارد.


گفتن اینکه روابط عمومی به تاثیر بر روی زندگی کمک نمی کند، درست نیست.


اگر نگاهی به برندگان کمپین روابط عمومی Cannes Lions بیاندازید، نشان می دهد که ایده ها و فعالیت هایی برنده شدند که برای بچه های معلول، دانشجویان محروم در هند و زنان و دخترانی که با ننگ مداوم روبرو هستند، مطرح شده بودند. جایزه طلای کمپین (تفنگ بی ضرر) پاریس به خطرات اسلحه سه بعدی برای مشتری داگوم تعلق گرفت.


ما از ابزار تجارت خودمان برای اجرای دقیق برنامه ها استفاده می کنیم و سیستم های مانیتورینگ خود را برای اطمینان از ثبات داریم. منکر این نیستم که برنامه های اجرا شده توسط سازمان های دولتی، غیرانتفاعی و مارک های تجاری کاملاً می توانند و باعث نجات جان انسانها شوند.


مصرف کنندگان در واقع هدف یک سازمان را احساس می کنند. مطالعه بیومتریک اخیر پورتر نوولی نشان می دهد که هدف، پاسخهای جسمی و عاطفی را نادیده می گیرد - اثبات این که تلاش های روابط عمومی پیرامون خیرخواهی اجتماعی و ابتکارعمل با هدفی اساساً متمرکز بر مخاطبان هدف تأثیر می گذارد.


پورتر نوولی درگیر کمپین های بی شماری بوده است که تأثیر مثبتی بر بهزیستی جسمی و روحی حوزه های مختلف داشته است. کار ما با جمله"شارژ کنید، امتحان کنید" شروع می شود. به عنوان مثال، ابتکار عمل را امتحان کنید "، کاری که زنان آمریکایی آفریقایی را توانمند کرد تا بتوانند پیرامون سلامتی خود صحبت کنند و آزمایش ایدز بدهند. قبل از اینکه نوولی به همراه گریس و BBDO برای به حرکت درآوردن جوامع برای مبارزه با فعال سازی همکاری کنند، قدرت روابط عمومی کاملاً به نمایش درآمده بود.


تلاش های روابط عمومی لحظه ها را به جنبش تبدیل کرده است. مانند چالش ساده ریختن یک سطل آب یخ روی سر که در صحنه ضبط یک فیلم به تصویر کشیده شد و دیگران را برای انجام همین کار به چالش کشید. این چالش بیش از ۲۲۰ میلیون دلار برای انجمن ALS جمع آوری کرد.


این روابط عمومی بود که روند اخبار را جذاب نگه داشت، دسترسی شما را گسترش داد و به درخشش در گفتگوی انتقادی در کشور و جهان کمک کرد.
روابط عمومی پتانسیل تغییر زندگی را دارد. البته گروه مصرف کنندگان و مدافع می توانند و می خواهند به تبلیغ کمپین های متفرقه بپردازند. واکنش های برندها در تلاش برای پرش از باند هدف برای سود می توانند تأثیر منفی بر عملکرد و درک بازار بگذارند.


برندها باید به طور واقعی هدف خود را پیدا، زندگی کنند و هدف خود را به اشتراک بگذارند و یا مصرف کنندگان بخواهند که با آنها تماس بگیرند. جنبه های روابط عمومی که بازاریاب ها را به سمت مسیرهای هدفمند راهنمایی می کنند، باید از هماهنگی پیام ها و اقدامات اطمینان حاصل کنند. این دقیقاً به همین دلیل است که باید خودمان را جدی بگیریم و نظریاتی مانند "هیچ کس در روابط عمومی نمی میرد" را متوقف کنیم.


صنعت روابط عمومی به طور منحصر به فرد آگاهی را به جایی هدایت می کند که نیاز به آگاهی وجود دارد، مصرف کنندگان را به سمت موضوعاتی هدایت می کند که نیاز به توجه دارند، میلیون ها دلار را جمع می کند و باعث تغییر رفتار می شود. اگرجوانب مثبت روابط عمومی می خواهند در میزهای مدیران ارشد شرکت ها قرار بگیرند، ما باید جلوی کمرنگ کردن تخصص خود را بگیریم و قدرت این کار را بشناسیم.


روابط عمومی هنگامی که به خوبی و به درستی انجام شود، می تواند یک نیروی جهانی برای تغییر و تحول در زندگی باشد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد