درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 01:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40354صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 29 مرداد 1401 - 11:30
مشخصات روابط‌عمومی چیست؟
متخصصان روابط‌عمومی تحت نام‌های مختلفی از جمله متخصصان ارتباطات و یا متخصصان رسانه شناخته می‌شوند. این عنوان هر چه که باشد، با مسئولیت‌های مختلفی روبرو هستند و به مدیران گزارش می‌دهند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| متخصصان روابط‌عمومی تحت نام‌های مختلفی از جمله متخصصان ارتباطات و یا متخصصان رسانه شناخته می‌شوند. این عنوان هر چه که باشد، با مسئولیت‌های مختلفی روبرو هستند و به مدیران گزارش می‌دهند.
 
 شما می توانید متخصصان روابط‌عمومی را در دولت، سازمان های غیر دولتی و همچنین شرکت های کوچک و بزرگ که مشغول به کار هستند، پیدا کنید. بعضی اوقات مسئولیت ها بسته به اینکه برای چه کسانی کار می کنند متفاوت است. برای دولت معمولا وظیفه این است که مردم را راجع به فعالیت های مختلف یک دفتر دولتی، دپارتمان یا مقام رسمی آگاه سازند. شما اغلب می شنوید که از متخصصان روابط‌عمومی به عنوان وزیر مطبوعات، مسئول روابط‌عمومی یا مسئول اطلاعات استفاده می شود.
 
 در عرصه غیردولتی، متخصص
روابط‌عمومی معمولا نقش گسترده‌تری دارد که می تواند شامل نوشتن اطلاعیه های مطبوعاتی و برگزاری رویدادها، مدیریت شهرت، انتشار یک یا چند نشریه و ... باشد. اغلب اوقات، این برنامه شامل هماهنگی و ترویج یک رویداد، جمع آوری کمک های مالی و برگزاری مسابقات است.
 
 سایر مسئولیت ها می تواند شامل تهیه گزارش سالانه سازمان باشد. این مسئله اغلب شامل نوشتن داستان در مورد مشتریانی است که از خدمات این سازمان بهره مند شده‌اند.
 
 متخصصان روابط‌عمومی همچنین می توانند کارهایی از جمله برنامه‌ریزی و تهیه سخنرانی برای مدیران ارشد انجام دهند. زمینه دیگری که آنها تمایل دارند به آن توجه کنند، روابط رسانه ای است.
 
 متخصصان روابط‌عمومی شرکت ها معمولا وقت زیادی را صرف ایجاد روابط با روزنامه نگاران و دیگران می کنند که می تواند تاثیر شگرفی بر درک صحیح از شرکت و محصولات آن داشته باشد. یکی دیگر از تفاوت های مهم متخصصان روابط‌عمومی در حوزه شرکتی، تبلیغ و مدیریت برند شرکت است. در این محدوده، معمولا ردیابی و پاسخگویی به نظرات، پیشنهادات و شکایات مصرف کننده نیز بر عهده متخصصان روابط عمومی است.
 
 متخصصان روابط‌عمومی غالبا فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند که دارای مدرک روابط‌عمومی، روزنامه نگاری، بازاریابی یا یک حوزه مرتبط هستند.
 
 منبع: https://www.5wpr.com
 منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد