درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 08:47   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40389صفحه نخست » مقالات روابط عمومیجمعه، 15 بهمن 1400 - 12:22
انتشار محتوا در شبکه‌‎های اجتماعی چه کمکی به روابط عمومی شرکت‌‎ها می‌کند؟
5 راه‌ متداول استفاده متخصصان روابط عمومی از شبکه‌های اجتماعی
علیرضا مسقلی - شبکه‌های اجتماعی می‌تواند هدف‌های روابط عمومی را دنبال کنند. شبکه‌های اجتماعی به‌خصوص ابزارهای جانبی آن مثل ابزارهای مانیتورینگ و Social listening به متخصصان روابط عمومی کمک می‌کنند تا مدیریت بهتری نسبت به فرایند حسن شهرت و برندینگ کسب‌وکار خود داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شبکه‌های اجتماعی می‌تواند هدف‌های روابط عمومی را دنبال کنند. شبکه‌های اجتماعی به‌خصوص ابزارهای جانبی آن مثل ابزارهای مانیتورینگ و Social listening به متخصصان روابط عمومی کمک می‌کنند تا مدیریت بهتری نسبت به فرایند حسن شهرت و برندینگ کسب‌وکار خود داشته باشند.

راه‌های متداولی که که متخصصان روابط عمومی از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند:


ارتباط با اینفلوئنسرها


اینفلوئنسرها به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا صدایی که هرگز نداشتند را بدست آورند. افراد تاثیرگذار شبکه‌های اجتماعی، دنبال‌کنندگان زیادی دارند که می‌شود پیشنهادات، تبلیغات و اخبار کسب‌وکار را در معرض دید آن‌ها قرار داد.


شناسایی تهدیدهای برند

 

ابزارهای social listening به متخصصان روابط عمومی این قدرت را می‌دهد تا افکار عمومی را قبل از ایجاد یک تیتر داغ و یا موج خبری منفی، بسنجند و راه‌هایی برای تقابل با ایم موضوع پیدا کنند.

اثرگذاری بر داستان‌های روزنامه‌نگاران و خبرنگاران


هنگام بروز بحران، متخصص روابط عمومی به‌صورت بیانیه، جوابیه یا حتی با انتشار یک ویدیوی ساده، به بسیاری از ابهامات پاسخ می‌دهند؛ اما افراد دیگری نیز هستند که با تولید و انتشار محتوا بر تصویر یک برند اثر می‌گذارند. روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و اصحاب رسانه هنگام ایجاد یک موضوع داغ درباره‌ی یک شرکت، اغلب به رسانه‌های اجتماعی گوش می‌دهند تا ببیند مردم چه می‌گویند. مشاهده‌ی این نظرات در نگارش آن‌ها اثر می‌گذارد و موجب ساخته شدن یک تصویر از برند می‌شوند.

واکنش سریع به موج‌های منفی


شبکه‌های اجتماعی اولین جاییست که مردم دنبال واکنش برند نسبت به‌یک ادعای منفی هستند. متخصصان روابط عمومی از حساب شرکت برای انتشار پاسخ فوری و هدایت افکار عمومی استفاده می‌کنند.

اعلام رویدادها و اخبار شرکت


کلمات به سرعت در شبکه‌های اجتماعی پرواز می‌کنند. برندها به‌دنبال دیده شدن محتواشون هستند. بنابراین متخصصان روابط عمومی از این بستر برای انتشار خبر رسمی، عرضه‌ی محصولات، به‌روزرسانی‌های خدمات و اعلام جوایز استفاده می‌کنند. شبکه‌های اجتماعی به شرکت‌ها کمک می‌کند تا اخبار کسب‌وکار خود را به‌سرعت در معرض دید مخاطبان خود قرار دهند.

منبع: https://akhbarrasmi.com/

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  نابینایان و هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد