درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 22:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40440صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیدوشنبه، 28 بهمن 1398 - 13:11
کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود
کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" تالیف نوآ جی گلداشتاین- استیو جی مارتین، رابرت بی سیالدینی و ترجمه حنانه باقریان بزودی به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" تالیف نوآ جی گلداشتاین- استیو جی مارتین، رابرت بی سیالدینی و ترجمه حنانه باقریان بزودی به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود.

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: اگر دنیا صحنه نمایش باشد، تغییرات کوچک در دیالوگ های شما می توانند موجب تغییرات چشمگیر شوند.

لطیفه ای قدیمی است که هنری یانگمن درباره محل اقامت شب قبل خود می گوید:" چه هتلی! حوله ها آنقدر بزرگ و کرکی هستند که به سختی می توانم چمدان خود را ببندم."


اگرچه در طی چند سال گذشته، این دو راهی اخلاقی که میهمانان هتل با آن روبرو می شدند تغییر کرده است امروزه، این که آیا حوله های هتل را با خود ببرند یا نه جای خود را به این سوال داده که آیا در طی اقامت خود حوله ها را مجددا استفاده نمایند یا درخواست تعویض حوله خود با حوله نو بدهند.

 

با قبول روافزون برنامه های محیط زیستی توسط هتل ها، از تعداد بیشتری از مسافران خواسته می شود که از حوله های خود مجددا استفاده کنند، به نگهداری از منابع کمک کنند، انرژی ذخیره کنند و مقدار آلاینده ها مربوط به مواد شوینده که به محیط زیست وارد می شوند را کاهش دهند. در اغلب موارد، این درخواست در قالب کارتی که در حمام این میهمانان قرار می گیرد ارائه می شود.


این کارت ها بینش هایی شاخص از رازهای غالبا مخفی علم ترغیب به دست می دهند.


با تعداد نامحدود زوایا و جملات، چه جمله ای باید روی کارت نوشته شود که این درخواست را در نزد این میهمانان ترغیب برانگیزتر کند؟

 

پیش از ارائه پاسخ، که در دو فصل ابتدایی به آن می پردازیم، بیایید بپرسیم چگونه طراحان پیام های روی کارت های کوچک، میهمانان را به شرکت در این برنامه ها ترغیب می کنند. تحقیقی که روی ده ها پیام کارت های درخواست هتل ها در سراسر دنیا انجام شده نشان می دهد که غالبا این کارت ها تلاش می کنند منحصرا با تاکید بر اهمیت حفاظت از محیط زیست افراد را به بازیافت حوله ها تشویق کنند.

 

تقریبا همیشه به مهمانان اطلاع داده می شود که استفاده مجدد از حوله هایشان منابع طبیعی را از نقصان و بی نظمی بیشتر حفظ می کند. اغلب این اطلاعات با مناظری چشمگیر از عکس های مربوط به محیط زیست، از رنگین کمان گرفته تا قطرات باران و جنگل های بارانی تا حتی گوزن شمالی را شامل می شود.


در مجموع این فن ترغیب به نظر موثر می آید.

 

ادامه را با خواندن این کتاب پی بگیرید.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد