درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 10:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40491صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 23 مهر 1398 - 14:57
کتاب "ارتباطات جهانی یک چشم انداز چند فرهنگی" منتشر شد
این کتاب یک چشم انداز چند فرهنگی، موضوعات متنوع و دیدگاههای بیست و دو متخصص برجسته و دانشمندان ارتباطات موفق که نماینده هشت کشور در جهان هستند را گرد هم آورده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| چاپ سوم  کتاب "ارتباطات جهانی یک چشم انداز چند فرهنگی" که توسط پروفسور یحیی کمالی پور ویرایش شده به همت انتشارات Rowman & Littlefield Publishing به زبان انگلیسی منتشر شده است.


به گزارش اختصاصی شارا، این کتاب یک چشم انداز چند فرهنگی، موضوعات متنوع و دیدگاههای بیست و دو متخصص برجسته و دانشمندان ارتباطات موفق که نماینده هشت کشور در جهان هستند را گرد هم آورده است.

 

آنها در رابطه با موضوعاتی همچون ارتباطات بین المللی، روابط عمومی و تبلیغات، پیامدهای فرهنگی جهانی شدن، قوانین بین المللی و مقررات، رسانه های فراملی، تغییر سیاست رسانه ها، روند ارتباطات و فناوری اطلاعات و موارد دیگر را به بحث می گذارند.


ویرایش سوم به طور کامل به روز شده است تا منعکس کننده وقایع مهم و تأثیرگذار بر محیط ارتباط جهانی ما باشد. سه فصل جدید با عنوان "روزنامه نگاری جهانی"، "جنسیت، قومیت و مذهب" و "تغییر سیاست در رسانه ها و ارتباطات جهانی" اضافه شده اند تا این جلد جامع تر شود.

 

این کتاب به دانشجویان کمک می کند تا ظهور جهانی شدن و تأثیرات آن در مقیاس جهانی را درک کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد