درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 23:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40508صفحه نخست » جمعه، 26 مهر 1398 - 06:54
صدوسیزدهم "مدیریت ارتباطات" منتشر شد
شماره صدوسیزدهم ماهنامه مدیریت ارتباطات به مدیر مسوولی امیرعباس تقی‌پور و سردبیری علی ورامینی با پرونده‌ای ویژه درباره حافظ منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شماره صدوسیزدهم ماهنامه مدیریت ارتباطات به مدیر مسوولی امیرعباس تقی‌پور و سردبیری علی ورامینی با پرونده‌ای ویژه درباره حافظ منتشر شد.


بیستم مهرماه به نام حافظ مزین شده است، ما هم به همین مناسبت پرونده اصلی مهرماه را به این شاعر و اندیشمند مهم ایران اختصاص دادیم. پر واضح است که از منظرهای گوناگونی می‌توان به حافظ با رویکرد ارتباطاتی نگاه کرد، اما اساسا خود شعر فی‌نفسه رسانه است، حتی امروزه.


مدیریت ارتباطات پیش از این هم به نسبت ادبیات و ارتباطات در محورهای گوناگون پرداخته بود و مباحثی کلی‌ای در این باره مطرح کرده بود.


از این به بعد قصد داریم اگر فرصتی باشد به طور خاص‌تر چهره‌های مهم ایران را با این رویکرد بررسی کنیم. در گام اول سراغ حافظ رفتیم و این سوال کلی را مطرح کردیم که اندیشه حافظ و شعر او چه ویژگی‌هایی دارد که توانسته است چنین فراگیر شود؛ آن‌چنان که هم موضوع آکادمیسین‌های غرب باشد و هم اشعارش در کوچه و بازار هم خوانده شود؟


این سوالات را با صاحب‌نظرانی در میان گذاشتیم که حاصل‌اش شد پرونده‌ای درباره ویژگی‌های شعر حافظ. در این پرونده با بهروز غریب‌پور درباره اپرای حافظ گفت‌وگو کردیم، از رضا افهمی، استاد هنر دانشگاه تربیت مدرس درباره تاریخ و ساخت حافظیه پرسیدیم و از عبدالعی دست‌غیب درباره وزن حافظ سوال کردیم. هم‌چنین ایرج رضایی، شروین وکیلی، میلاد نوری، سید جواد میری، کوروش کمالی سروستانی، محسن محمودی، حسن بشیر، سمیه شکری و فرح نیازکار از جمله نویسندگان این شماره هستند.

علاقه‌مندان جهت خرید یا دریافت اشتراک سالیانه می‌توانند با شمارۀ 88356436 -021 تماس بگیرند.

 امکان خرید و مطالعۀ تمام شماره‌های ماهنامه از لینک https://www.magiran.com/volume/148127 وجود دارد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد