درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40551صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 1 آبان 1398 - 16:02
جبرگرایی شرکتی: تفسیر دوباره رسانه های دیجیتال
این مقاله مفهوم نظری جدید جبرگرایی شرکتی را برای توصیف روایاتی ارایه می دهد که شرکت های رسانه ای دیجیتال به عنوان اصلی ترین یا تنها آژانس اطلاع رسانی درباره تغییرات اجتماعی و فنی هستند. هدف آن برای پرده برداری از نحوه استفاده شرکت های رسانه ای دیجیتال از چنین روایاتی برای تفسیر دوباره رسانه های دیجیتال، نقش برجسته آنها در جوامع فعلی و نشان دادن توانایی آنها در پیش بینی و شکل دادن به آینده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| جری سیفور ||| در یک مقاله تحقیقاتی جدید، یک مفهوم نظری جدید ارایه شده است؛ جبرگرایی شرکتی.

 

این چکیده بیان می کند:
این مقاله مفهوم نظری جدید جبرگرایی شرکتی را برای توصیف روایاتی ارایه می دهد که شرکت های رسانه ای دیجیتال به عنوان اصلی ترین یا تنها آژانس اطلاع رسانی درباره تغییرات اجتماعی و فنی هستند. هدف آن برای پرده برداری از نحوه استفاده شرکت های رسانه ای دیجیتال از چنین روایاتی برای تفسیر دوباره رسانه های دیجیتال، نقش برجسته آنها در جوامع فعلی و نشان دادن توانایی آنها در پیش بینی و شکل دادن به آینده است.


من مطمئن هستم که بسیاری از ما موافق خواهیم بود؛ شرکت های بزرگ فناوری برای داشتن تمایل به بازنویسی تاریخ و معرفی نام خود به عنوان سلطان های اصلی در تغییر جهان، دارای استعداد هستند. همچنین عادلانه است که فرض کنیم شرکتهای بزرگ فناوری در حال کنار گذاشتن این روایت از گذشته هستند که نوعی بی حسی در یک رویداد اجتماعی است که به راحتی نمی تواند از صحبت درباره اینکه چقدر باشکوه هستند، دست بردارند.


درست یا غلط، بسیاری از شرکت های فناوری روایتگر روایت های خود هستند.


غرور افتخار در دستاوردهای واقعی معقول است. تجدید نظر در تاریخ برای سازگاری با مبالغه های بزرگ، کاری مضاعف است.


در شرکتی با سرعت بالا، سیمون ناتل محرک ایجاد چنین اسطوره هایی شرح می دهد:
"اعتقاد به این که یک دستگاه واحد باعث ایجاد یک انقلاب دیجیتال شده است، مانند دیدن جمعیت زیادی در تایمز اسکوئر و فرض بر این است که آنها ظاهر شده اند، زیرا شما در واتس اپ مطلب را منتشر می کنید که همه باید به آنجا بروند. با این حال، این یک دیدگاه مناسب برای شرکت های عظیمی مانند اپل یا گوگل است. برای حفظ جایگاه خود در بازار دیجیتال، این شرکت ها نه تنها نیاز به طراحی سخت افزار و نرم افزار پیشرفته دارند بلکه باید افسانه ای را که ما در آن زندگی می کنیم در یک انقلاب مداوم که آنها موتور اصلی هستند، پرورش دهند."


با این حال، به طور کلی مواردی وجود دارد که برندها از جبرگرایی شرکتی می آموزند. یکی از چالش های طولانی مدت با راه اندازی محصول، یک نکته نسبتا کوچک است که توجه به آن ایجاد می کند که منجر به عقب افتاد سطح عادی از علاقه به محصول می شود.


در این جا ممکن است تغییر منطق رسانه امکان پذیر نباشد، اما ممکن است ارزش بیشتری از زمان عرضه محصول بعدی شما حاصل شود:
داستان برند باید فریبنده و واقعی باشد. به جای اینکه همه چیز را در مورد محصولات جدید بدانیم، معقول است که تأکید پیام رسانی را به سمت چگونگی نام تجاری در یک داستان بزرگتر تغییر دهیم.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد