درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 09:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40728صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 20 آبان 1398 - 07:26
5 گام برای روایت و داستان گویی قوی تر
ایجاد محتوا را با هنر، فیلم، عکاسی، اینفوگرافیک و رسانه های تعاملی تجربه کنید. تجزیه و تحلیل کنید که کدام روش ها بیشترین میزان را با مخاطب مورد نظر طنین انداز می کند و متناسب با آن پیام های آینده را تطبیق می دهد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| چگونه متخصصان روابط عمومی می توانند از تخصص روایت خود برای یافتن و دستیابی به مخاطبان خود استفاده کنند؟ با انجام چند گام این موضوع امکان پذیر است:

1. یکپارچگی
شرکت های امروزی یک ماجرا را روایت می کنند؛ مخاطب امروزی در حال دیدن یک داستان است. متخصصان روابط عمومی با مشارکت با تیم های داخلی می توانند پیام، دارایی و فرصت های تقویت اطلاعاتی را ایجاد کنند. هرچه قصه گویی یکپارچه قوی تر باشد، نتایج قوی تر خواهد بود.


2. شیرجه زدن در داستان گویی
مختصر به مانند روایت یک نام تجاری. هر نام تجاری، رویداد و موفقیتی داستانی در پس آن دارد. بازاریابی محتوا با درک سفر قهرمان، جفت شدن آن با چندرسانه ای قانع کننده و تبدیل کردن آن به ماجراجویی برای مخاطبان مورد نظرش شکوفا می شود.


تمرکز خود را تنها بر روی آخرین ارتباطات شرکت نگذارید، بلکه بر روی اینکه یک نام تجاری چگونه برای اهداف مخاطبان خاص خود، خوراک تهیه کند، تمرکز کنید.


از آنجا که خط بین روابط عمومی و بازاریابی همچنان محو می شود، برای سازمان ها در هر اندازه بسیار مهم است که درک کنند که این دو بخش می توانند با هم همکاری کنند تا ابتکارات اصلی برند را بر عهده بگیرند.


بهترین داستان های شرکتی وقتی تیم های بازاریابی و روابط عمومی برای ایجاد یک داستان، ساختن دارایی ها و ایجاد معیارهای قابل ردیابی با یکدیگر همکاری می کنند، ظهور می کنند.


تیم های روابط عمومی با درک و استفاده از استراتژی ها، ابزارها و معیارهای موجود در موتورهای پیشرو در بازاریابی، می توانند قدم دیگری را برای شکسته شدن سیلوهایی که این دو را در وهله اول حفظ کرده اند، بردارند.


3. در طول تولید محتوا دقت کنید
هر شخص ترجیحات محتوایی خود را دارد. این که آیا محتوای چندرسانه ای، ویدئویی، رسانه های تعاملی، متن، تصویری یا موارد دیگر باشد؛ مخاطب و پیام رسانی همیشه به هم وصل نمی شوند مگر اینکه از یک رسانه صحیح استفاده کنیم.


هرچه ورودی ها بیشتر و بیشتر مورد توجه مخاطبان ما قرار می گیرند، نمی توانیم فرض کنیم متن چاپی با چند تا عکس و آرم یک برند می تواند یک روزنامه نگار را وادار به انتخاب داستان ما کند.


ایجاد محتوا را با هنر، فیلم، عکاسی، اینفوگرافیک و رسانه های تعاملی تجربه کنید. تجزیه و تحلیل کنید که کدام روش ها بیشترین میزان را با مخاطب مورد نظر طنین انداز می کند و متناسب با آن پیام های آینده را تطبیق می دهد.

4- ابزارهای مختلفی را امتحان کنید
بازاریابی از عشق به صنعت نوظهور ابزارهای دیجیتالی خجالت نمی کشد. صدها ابزار به طور خاص برای ساده تر کردن تجربه جذب مخاطب برای افراد جوان و روابط عمومی بازاریابی طراحی شده است و به ما کمک می کند تا در وقت خود صرفه جویی کنیم، درگیرتر شویم و قابلیت های خود را گسترش دهیم.


با چند مورد آزمایش کنید و تعیین کنید که کدام ابزار برای یک چالش خاص بهتر عمل می کند.

5. تست A / B
متخصصان روابط عمومی به ندرت برخلاف بازاریابانی که می توانند A / B را از ابتدا آزمایش کنند، کار خود را آزمایش می کنند. متخصصان روابط عمومی باید بودجه و فرآیندهایی را برای آزمایش ابزارها و خدمات جدید، رسانه های محتوایی و رویکردهای پیام رسانی ایجاد کنند.


همه چیز از جمله عناوین، اولویت های اندازه گیری روابط عمومی، پیام رسانی و ابزارها را به چالش بکشید و سپس روش های آزمایش خاصی را برای اثبات یا رد کردن این فرضیات ایجاد کنید.

6. تحلیل ها را درک کنید
معیارهای اندازه گیری روابط عمومی ارزش تبلیغات معادل ها و جایگاه های دیگر آن را کاهش نمی دهند. این تغییر جدید نیاز به یک راه حل پیچیده تر و قانع کننده دارد.


ما باید به جای خروجی های خود، در مورد اندازه گیری روابط عمومی فکر کنیم و معیارهای موفقیت را با اهداف اولیه روابط عمومی خود تنظیم کنیم؛ از جمله به اشتراک گذاری صدا، زمان سپری شده در صفحه، ویژگی، هدف گذاری رسیدن یا هر چیز دیگری.


با فهمیدن همه چیزهایی که می توانیم اندازه گیری کنیم، می توانیم نتایج بهتری را به نمایش بگذاریم.

7. پیروزی ها را جشن بگیرید
سرانجام از ارتقاء موفقیت نترسید. جایگاه روابط عمومی در هر سازمانی ناشی از ادراک است. اگر ما تلاش های خودمان را بزرگ نکنیم، هیچ کس دیگری نیز این کار را نمی کند.


ما باید کارهای بزرگی را ارتقاء بخشیم، از دوستان خود بخواهیم که همین کار را انجام دهند و اطمینان حاصل کنیم که سازمان ما ارزشی را که ما به روایت بیشتر برندمان اضافه می کنیم، درک می کند.


تیم های بازاریابی به ندرت از به نمایش گذاشتن تلاش های خودشان خجالت می کشند و این موضوع زمان رسیدن تخصیص بودجه تأثیر گذار است. ما باید همین کار را بکنیم.

 

نویسنده: سرنا اهرلیچ

مترجم: مریم میرعبدالحق
منبع: https://www.publicrelationstoday.com

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


  نابینایان و هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد