درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4077صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 22 تیر 1392 - 20:29
سایت های جایگزین و روابط عمومی
گاهی اخباری مبنی بر قطع جی میل، یا عدم دسترسی به گوگل در رسانه ها به گوش می رسد. برای روابط عمومی آنلاین این یک تهدید به حساب می آید.
  

سایت های جایگزین روشی عقلانی برای کارایی روابط عمومیسایت های جایگزین و روابط عمومی
شارا، نویسنده: عادل میرشاهی- کارشناس روابط عمومی و سئو پی آر- اینترنت خود یکی از ابزارهایی است که به دلیل دامنه وسیعش، می تواند وسیله ای مثبت یا منفی تلقی شود. لذا در برهه ای از زمان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام به یک سری پایشگری در محیط وب می کند.
این است که گاهی اخباری مبنی بر قطع جی میل، یا عدم دسترسی به گوگل در رسانه ها به گوش می رسد. برای روابط عمومی آنلاین که برخط بودن یکی از ویژگی های اساسی آن است، این یک تهدید به حساب می آید.
در این نوشتار برآنیم تا به معرفی ابزارهای جایگزین در زمان هایی که دسترسی به اینترنت با مشکل روبرو می شود بپردازیم.
1. سعی کنید علاوه بر ایمیل سازمانی که در هاست سازمانی قرار گرفته و یا احیانا ایمیلی که در سیستم گوگل یا یاهو گرفته اید از سیستم هایی که عمومیت کمتری در ایران دارند استفاده کنید. سایت هایی از قبیل Aol.com یا Mail.com گزینه های خارجی خوبی هستند. همچنین در نظر داشته باشید که باید تمام اطلاعات تماس ایمیل خود را به این ایمیل های ثانویه منتقل کنید تا در صورتی که موردی برای ایمیل جی میل یا یاهو ایجاد شد، بتوانید بدون اینکه خللی در کارتان ایجاد شود، با یک اطلاع رسانی ساده تمام مخاطبان ایمیلی تان را از آدرس جدیدتان باخبر کنید.
2. از جستجوگرهای جایگزین استفاده کنید. اگر چه موتورهای جستجوی گوگل و یاهو به اندازه ای قوی هستند که احتمال پایش آنها بسیار کم است، اما گاهی اوقات دسترسی به این جستجو گرها با مشکل روبرو می شود. در اینگونه مواقع می توانید از Bing.com یا Altavista.com نیز استفاده کنید. همچنین گاهی اوقات می توانید با آدرس آی پی گوگل http://173.194.35.36/دسترسی بهتری به آن داشته باشید.
3. امروزه یکی از عوامل بسیار موثر در بهینه سازی برای موتورهای جستجو، حضور در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، تویتر، لینکداین و ... است. اما همانطور که می دانید، این شبکه ها در ایران پایش می شوند. اما این دلیل خوبی برای عدم حضور در شبکه های اجتماعی نیست. توصیه می شود از شبکه های اجتماعی ایرانی نظیر Colub.com استفاده کنید.
4. بخشی از کار روابط عمومی انتقال اطلاعات در قالب کلیپ های ویدئویی است. باز هم همانطور که مطلع هستید سایت یوتیوب که مهمترین سایت پخش کلیپ در جهان است در ایران پایش می شود. پس بهتر است از نمونه ایرانی آن با نام aparat.com استفاده کنید. نکته مهم استفاده از این معادل های ایرانی سرعت بارگزاری بالاتر و دسترسی بیشتر و بهتر برای کاربران ایرانی است.
5. از ابر جستجو گرها استفاده کنید. ابرجستجوگرها، نوعی از جستجو گرها هستند که از نتایج مهمترین جستجوگرها برای یافتن بهترین نتایج استفاده می کنند. بهترین نمونه ابرجستجوگر که در ایران بهتر از بقیه جواب می دهد، ابر جسجویگر داگپیل به آدرس dogpile.com است.
این جایگزین ها از این جهت عقلانی تلقی می شوند، که می توانند در شرایط بحرانی سازمان شما را کمک کنند تا بتوانید به اطلاعات و ارتباط مناسب خود دسترسی داشته باشید. ضمن اینکه در مورد شبکه های اجتماعی حضور در یک شبکه اجتماعی ایرانی هرگز نافی حضور در فیسبوک یا تویتر نیست.
هرچه بتوانید دامنه این حضور خودتان را افزایش دهید، در نهایت به «پدیداری» سایت و به تبع آن شناخت از برند سازمانی تان کمک کرده اید.
همچنین این کار بخشی از روند سئو پی آر بوده و باعث می شود سایت شما رتبه بهتری در موتورهای جستجو کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری را به سمت خود جذب کنید.
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد