درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 09:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40827صفحه نخست » مقالات روابط عمومیپنجشنبه، 30 آبان 1398 - 14:56
اینترنت همه چیزها و روابط عمومی هوشمند
دکتر سعید رضا عاملی استاد گروه ارتباطات دانشگاه تهران - بوجود آمدن اینترنت همه چیزها که به دنبال اتصال همه 1) آدم ها، 2) اشیاء، 3) اطلاعات و 4) فرایندها به اینترنت است، عصر جدیدی از ارتباطات رقم می خورد که موجب هوشمند شدن روابط عمومی ها و ایجاد "توانش ارتباطی" جدیدی می شود.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اگرچه همچنان محتوا و روابط انسانی بنیان و روح روابط عمومی موفق و موثر را تشکیل می دهد ولی به لحاظ دامنه کار و تکنیک و تعامل فردی با تک تک کاربران، روابط عمومی قدیم رو به اضمحلال است و روندهای قدیم روابط عمومی محکوم به انزواء است.

 

ظهور صنعت همزمان ارتباطات، تولد اینترنت و آمدن نسل های پی در پی وب 1 تا وب 5 و همچنین ایجاد و گسترش متنوع رسانه های اجتماعی و شبکه ای، همراه با ایجاد زیرساخت های بزرگ فناوری اطلاعات مثل رایانه ابری، اینترنت همه چیزها و صنعت هوشمند پایش و بازخوانی اطلاعات، فراگیر شدن تلفن همراه و ظهور نسل سوم تا پنجم تلفن همراه؛ دوره جدیدی از روابط عمومی را خلق کرده است که از یک سو ارتباطات همیشه متصل و از سوی دیگر روابط عمومی جدید را محقق نموده است.


ارتباطات همیشه متصل از ظرفیت اتصال آدم ها به آدم ها (P2P)، آدم ها به ماشین ها (P2M) و ماشین ها به ماشین ها (M2M) برخوردار است و دارای ماهیت و ظرفیت هدفمند، نظامند و ساختارمند است. روابط عمومی جدید، دارای محتوای بسیار قدرتمند، برنامه ای، تصویری، شبکه ای، رسانه ای، فراگیر، هوشمند، استاندار و شفاف و دارای ظرفیت "ارتباطات همیشه متصل به کاربران" اعم از اعضاء، مشتریان و همه ذی نفعان یک سازمان است.


بوجود آمدن اینترنت همه چیزها که به دنبال اتصال همه 1) آدم ها، 2) اشیاء، 3) اطلاعات و 4) فرایندها به اینترنت است، عصر جدیدی از ارتباطات رقم می خورد که موجب هوشمند شدن روابط عمومی ها و ایجاد "توانش ارتباطی" جدیدی می شود.

 

در روند متصل شده به اینترنت مشاهده می شود که در سال 1984 تنها 1000 پدیده به اینترنت متصل بود. این رقم در سال 1992 به یک میلیون و در سال 2013 به 10 میلیارد رسید. پیش‌بینی می‌شود که در سال 2020 میلادی، حدود 50 میلیارد پدیده به اینترنت متصل شود. در واقع در آینده گستره وسیعی از پدیده متصل به اینترنت خواهند بود.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


  نابینایان و هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد