درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 07:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41043صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 19 آذر 1398 - 10:45
7 تا از بهترین کتاب های جدید روابط عمومی که در سال ۲۰۲۰ باید خوانده شود
موسسه BookAuthority بهترین کتاب های جهان را بر اساس سلایق عمومی، توصیه ها و احساسات، شناسایی و رتبه بندی می کند:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| موسسه BookAuthority بهترین کتاب های جهان را بر اساس سلایق عمومی، توصیه ها و احساسات، شناسایی و رتبه بندی می کند:


نرم افزار بازاریابی در بخش عمومی
راهنمای قطعی بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی برای دولت و بخش عمومی

| ۱۲ ژوئن ۲۰۱۹ |

 


نگارش شده توسط یک متخصص در بازاریابی دیجیتال، بخش بازاریابی عمومی، بخش راهنمای نهایی برای آژانس های دولتی و غیر دولتی، سیاستمداران، احزاب سیاسی و سازمان های غیردولتی در مورد چگونگی دستیابی و مشارکت با مردم در عصر دیجیتال است.


_ بازاریابی سنتی یا بخش روابط عمومی خود را به یک اتاق جنگ دیجیتال چالاک تبدیل کنید.


_ بر روی افکار عمومی با استفاده از رسانه های اجتماعی تاثیر بگذارید.


_ در زمان واقعی در رسانه های اجتماعی به مردم پاسخ دهید، حتی اگر کمبود دارید.


_ در بحران رسانه های اجتماعی به طور مؤثر پاسخ دهید.


_ برای دستیابی به اهداف بزرگتر سازمان خود از رسانه های اجتماعی استفاده کنید.


نرم افزار بازاریابی در بخش عمومی، راهنمای نهایی آموزش شما برای تبدیل شدن به یک رهبر ماهر در زمینه و به صورت آنلاین است.


۱۳ گام مهم در ادغام یا کسب آژانس روابط عمومی موفقریک گولد CPA M.S. J.D
| ۸ مه ۲۰۱۹ |

 


معدودی از متخصصان روابط عمومی، روند ادغام و حصول آن را در مورد صنعت روابط عمومی بطور کامل درک می کنند. این می تواند زمانی که زمان خرید یا فروش فرا می رسد، برای آنها گران تمام شود. در انجام این کار درست، بخش مدیریت شرکت مشاوره M&A Gould + Partners Rick Gould یک بررسی مرحله به مرحله از روند M&A را ارایه می دهد.


در این کتاب یاد می گیرید که چگونه: ارزش خود را در شرکت خود ایجاد کنید و ارزش خریدهای بالقوه را ارزیابی کنید.


درک کنید که فروشندگان چه چیزی را می خواهند.


تعیین کنید که خریداران برای دیدن مدیریت ادغام و حصول از ابتدا تا انتها با جدیدترین نسل روابط عمومی به چه چیزی نیاز دارند.


متخصصان در نظر داشته باشید که انجام این کار درست، ارزش بسیاری در جعبه ابزار کارآفرینی شما دارد. بیاموزید که چگونه می توانید از سودآوری شرکت و فرصت های ارزش افزوده برای به حداکثر رساندن مشکلات در فرآیند M&A حرکت کنید. وقت آن است که طرح جانشینی خود را در نظر بگیرید. آیا شما آماده آنچه که در آینده می آید، هستید؟


BLAWg
مبانی قانونی و روابط عمومی برای وبلاگ نویسان
اریکا بیسیادا، کارن جین بلاتنباوئر

| ۳ می۲۰۱۹|

 

http://www.shara.ir/media/image/1398/09/19/191318-4.jpg


راهنمای نهایی مبانی حقوقی و روابط عمومی برای وبلاگ نویسان. بیاموزید که چگونه با این کتابچه راهنمای ضروری، خودتان را به درستی موقعیت سنجی، تقویت و محافظت کنید.


روابط عمومی در کشورهای شورای همکاری خلیج فارس
طلال ام المطیری، دین کروکبرگ

|۲۴ آوریل۲۰۱۹|

 

http://www.shara.ir/media/image/1398/09/19/191318-4.jpg


جهان عرب هزاران سال درگیر روابط عمومی بوده است و ادبیات روابط عمومی نمونه های متعددی را ارایه می دهد که از دوران باستان گسترش یافته است. با این حال، روابط عمومی مدرن بسیار مبهم تر تعریف شده است. این تا حدودی به این دلیل است که تحقیقات پیرامون عمل روابط عمومی در خاورمیانه پراکنده است، بویژه در کشورهای شورای همکاری خلیج فارس (GCC). این کتاب تصویری روشنی از عملکرد روابط عمومی معاصر در این منطقه ارایه می دهد و زمینه ای را برای تکامل روابط عمومی در هر کشور GCC ارایه می دهد.

 

این نشان می دهد که چگونه عوامل محیطی (تاریخی، فرهنگی، اجتماعی- سیاسی و اقتصادی) بر عملکرد در منطقه تأثیر می گذارند. همچنین با ارایه دیدگاه های جدید به افراد ناآشنا از عملکرد خود در این منطقه به بورسیه های تحصیلی، آموزش و تمرین در سراسر جهان کمک می کند.

 

این کتاب با تحلیل آگاهانه خود در مورد نقاط قوت و ضعف تمرین در کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و همچنین بهره مندی بسیار در توسعه تمرین های حرفه ای در منطقه، از محققان و دست اندرکاران بهره خواهد برد.
 

کتاب روابط عمومی
نویسنده: کارولین مای کیم
|۲۲فوریه ۲۰۱۹|

 

http://www.shara.ir/media/image/1398/09/19/191318-4.jpg


صنعت روابط عمومی به سرعت در حال پیشرفت است و متخصصان را ملزم به تخصص بیشتر از گذشته می کند. همزمان با رشد صنعت، برنامه های آموزشی برای رفع نیاز روز افزون به آمادگی کیفیت برای متخصصان آینده تدوین شده است. روابط عمومی: صلاحیت ها و عمل بر مهارت های مورد نیاز مورد انتظار و کاربردهای روابط عمومی در بخش های خاصی از تمرین تمرکز را دارد.


روابط عمومی بر اساس صلاحیت های مشخص شده توسط سازمان هایی مانند کمیسیون آموزش روابط عمومی و انجمن روابط عمومی آمریکا، روابط محکمی را در زمینه هایی مانند تنوع، رهبری و اخلاق بررسی می کند. بخش دوم متن به این الزامات منحصر به فرد برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد متمرکز بر ورود به بخش هایی از جمله روابط عمومی سرگرمی، روابط عمومی غیرانتفاعی یا روابط سرمایه گذار می پردازد.


این کتاب همچنین از منابع آنلاین برای مدرسین بهره می برد:
نمونه برنامه درسی
بحث پیرامون سؤالات
پیشنهاد پروژه میان مدت و نهایی


روابط عمومی از دانشمندان ارشد روابط عمومی برخوردار است و محتواهای متمرکز بر مهارت و تمرین را در اختیار دانشجویان قرار می دهد و مصاحبه هایی را از متخصصان این حوزه در اختیار شما قرار می دهد تا به دانشجویان نشان دهد که چگونه می توانند از مهارتها در بخش های تمرین خاص استفاده کنند.

چگونه می توان بدون استخدام یک شرکت روابط عمومی مطبوعات را دنبال کرد
نویسندگان: کامرون هروولد، آدریان سالامونویچ
| ۲۹ ژوئن ۲۰۱۹|

 

http://www.shara.ir/media/image/1398/09/19/191318-4.jpg


روابط عمومی همیشه یک بخش اساسی در انجام تجارت بوده است به همین دلیل است که می خواهید پول های کلانی را برای یک شرکت روابط عمومی خارج از کشور واریز کنید. اما حقیقت این است که شما به آنها احتیاج ندارید. شما در حال حاضر تمام ابزارهای لازم را در خانه دارید تا به همان اندازه متخصصان به اصطلاح کارها بپردازید.

 

در روابط عمومی رایگان، شما می آموزید که چگونه دنیای رسانه کار می کند در حالی که شما دانش ارزشمند خود را در مورد چگونگی موارد زیر کسب می کنید:


تیم روابط عمومی خود را بسازید
مصاحبه های مؤثر ارایه دهید
فقط با چند مرحله آسان، پوشش رسانه ای عالی را کسب کنید

شما اشتیاق، تعهد، سهم بیشتر و درک عمیق تری از تجارت خود نسبت به سایر شرکت های خارجی در اختیار داشته اید. بنابراین دیگر پول خود را هدر ندهید و آن را برای خود نگه دارید.
 

استراتژی های جدید در رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا
نویسنده: رابرت وین
|۸ ژوئن ۲۰۱۹|

 

http://www.shara.ir/media/image/1398/09/19/191318-4.jpg


منظر رسانه مدام در حال تغییر است. چرخه خبری ۲۴ ساعته آنلاین برای مجلات، روزنامه ها، تلویزیون و سایر رسانه ها به همراه رسانه های اجتماعی چالش های خبری و فرصت ها را برای اطلاع رسانی و ترغیب ارایه می دهد.


این کتاب بینش های واقع گرایانه و قدرتمندی درباره نحوه گفتن یک داستان، تأثیرگذاری و افزایش تأثیرپذیری ارایه و توضیح می دهد که چگونه بازی ارتباطات امروزی پیش می رود.


ترغیب مردم به خرید محصولات یا خدمات، تغییر عقایدشان یا دلایل پشتیبانی دشوار است. اما تاکتیک هایی وجود دارد که کار می کنند و آنها را در این نسخه اصلاح شده پیدا خواهید کرد.


ایجاد مطالب عالی و ارایه داستان، کلمات و تصاویر خود به رسانه ها و تأثیر گذاران، برای انجام روابط عمومی بسیار مهم است. دو روند بزرگ در روابط عمومی رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتواست و این نسخه اصلاح شده و به روز شده بینش جدیدی در مورد این موارد دارد:


مخاطبان خود را درگیر کنید
با موفقیت رسانه ها را ترغیب کنید
نوشتن سرمقاله ای که شگفت انگیز است
ایجاد یک کمپین اقناعی در رسانه های اجتماعی
برخورد با اخبار جعلی
اندازه گیری موفقیت روابط عمومی


این معرفی شوخ و بدون مانع در هنر روابط عمومی برای کارآفرینان، صاحبان مشاغل کوچک، دانشجویان، افرادی که در حرفه روابط عمومی فعالیت می کنند و می خواهند مهارت های خود را به روز کنند و هر مصرف کننده رسانه ای که می خواهد اسرار را درک کند، مناسب است.


پیش شماره نویسنده برنده جایزه امی_دیو بون، مقام و مرتبه این کتاب تعیین می کند، جایی که شما یاد خواهید گرفت که مهارت های روابط عمومی و استراتژی ها را به خوبی یاد بگیرید و پیام های خود را به روشی صحیح و در زمان مناسب ارایه دهید.


مترجم: مریم میرعبدالحق
منبع: https://bookauthority.org/books/new-pr-books

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد