درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 01:31   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41218صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 9 دی 1398 - 03:34
چگونه می توانیم در هنگام صحبت کردن از زبان بدن استفاده کنیم؟
تحقیقات نشان می دهد که بیش از نیمی از کل ارتباطات انسانی غیر کلامی است. در حقیقت، ما دائماً پیامهای غیر کلامی می فرستیم. وقتی در ملاء عام صحبت می کنید، مخاطبان شما بر اساس آنچه می بینند، درباره شما و پیام شما قضاوت می کنند. البته برخی افراد نیز آنچه را که می شنوند ارزیابی می کنند. بیایید ببینیم که چگونه می توانیم در هنگام صحبت کردن از زبان بدن استفاده کنیم؟
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تحقیقات نشان می دهد که بیش از نیمی از کل ارتباطات انسانی غیر کلامی است. در حقیقت، ما دائماً پیامهای غیر کلامی می فرستیم. وقتی در ملاء عام صحبت می کنید، مخاطبان شما بر اساس آنچه می بینند، درباره شما و پیام شما قضاوت می کنند. البته برخی افراد نیز آنچه را که می شنوند ارزیابی می کنند. بیایید ببینیم که چگونه می توانیم در هنگام صحبت کردن از زبان بدن استفاده کنیم؟

شما دو نوع پیام ارسال می کنید
وقتی سخنرانی می کنید، دو نوع پیام برای مخاطبان خود ارسال می کنید. صدای شما پیام کلامی را منتقل می کند. در عین حال بسیاری از اطلاعات از نظر ظاهر، حرکات و رفتار شما انتقال می یابد. در حقیقت، وقتی شما در مقابل یک گروه صحبت می کنید، این افراد قضاوت خود را از شما و پیام شما بر اساس آنچه می بینند و آنچه می شنوند پایه گذاری می کنند.

بهترین ابزار برای استفاده در هنگام صحبت در ملاء عام
وقتی در ملاء عام صحبت می کنید، بدن شما می تواند ابزاری مؤثر برای تأکید و شفافیت سخنان شما باشد. علاوه بر این، این همچنین قدرتمندترین ابزار شما برای متقاعد کردن مخاطب از صداقت و اشتیاق شماست.

در عین حال، باید توجه داشته باشید که اعمال بدنی شما مخاطب را منحرف نمی کند و یا معانی را پیشنهاد می کند که با پیام کلامی شما موافق نیستند. در حقیقت ، آگاهی از این واقعیت که بدن شما می تواند سخنان شما را شکست دهد، بسیار مهم است.

به عبارت دیگر، هرچه هدف گفتار شما باشد (برای اطلاع رسانی، ترغیب، سرگرمی، ایجاد انگیزه و غیره)، زبان بدن شما باید متناسب با آنچه می گویید باشد.

درک کنید که بدن شما چگونه صحبت می کند
برای تبدیل شدن به بلندگوی مناسب و تاثیرگذار، باید درک کنید که بدن شما چگونه صحبت می کند. به عنوان مثال، حتی اگر نمی توانید جلوی ارسال پیام های غیر کلامی مخاطبان خود را بگیرید، می توانید یاد بگیرید که آنها را مدیریت و کنترل کنید.

یادت باشه
برای استفاده از بدن خود به عنوان ابزاری برای ایجاد یک بلندگوی مؤثر، باید نقاط قوت و چالش های غیر کلامی خود را تعیین کنید. علاوه بر این، شما همچنین باید هرگونه رفتار جسمی را که توجه شما از آنچه گفته می شود در طول سخنرانی نشان دهد، از بین ببرد.

 

منبع: francescopecoraro

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد