درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 03:48   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41230صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 7 دی 1398 - 09:29
معرفی کتاب/ درایو: حقیقت غافلگیرکننده درباره آنچه باعث ایجاد انگیزه در ما می شود
پینک در این کتاب جدید تحریک آمیز و اقناع آمیز، ادعا می کند که راز کارایی بالا و رضایت در کار، مدرسه و خانه، نیاز عمیق بشر به کارگردانی زندگی ما، یادگیری و ایجاد چیزهای جدید و انجام دادن آن است. بهتر توسط خودمان و جهانمان.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| "این دروس ارزش تکرار دارند و اگر شرکت های بیشتری احساس پیروزی می کنند از توصیه آقای پینک پیروی می کنند، پس بهتر است." ~ وال استریت ژورنال
 
 به گزارش شارا، اکثر مردم بر این باورند که بهترین راه برای ایجاد انگیزه، پاداش هایی مانند پول است - رویکرد هویج و چماق. دانیل اچ. پینک می گوید، این یک اشتباه است.
 
 وی در این کتاب جدید تحریک آمیز و اقناع آمیز، ادعا می کند که راز کارایی بالا و رضایت در کار، مدرسه و خانه، نیاز عمیق بشر به کارگردانی زندگی ما، یادگیری و ایجاد چیزهای جدید و انجام دادن آن است. بهتر توسط خودمان و جهانمان.
 
 پینک با استفاده از چهار دهه تحقیق علمی در مورد انگیزه انسانی، عدم تطابق بین آنچه را که دانش می داند و چه تجارت انجام می دهد - و اینکه چگونه این جنبه های زندگی را تحت تأثیر قرار می دهد، آشکار می کند.
 
 در حقیقت، او سه عنصر انگیزه واقعی - استقلال، تسلط و هدف - را بررسی می کند و تکنیک های هوشمندانه و غافلگیرکننده ای را برای عملی کردن این موارد در یک کتاب بی نظیر ارائه می دهد که نحوه تفکر و زندگی ما را تغییر می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد