درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 22:41   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41389صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 1 بهمن 1398 - 10:05
حتی در پروژه های به خوبی برنامه ریزی شده می توان تغییر ایجاد کرد
نویسنده: Francesco Pecoraro - کنترل تغییر در مدیریت پروژه بسیار مهم است. در حقیقت، فرایند کنترل تغییر اطمینان حاصل می کند که هر تغییری که در طول انجام یک پروژه ارائه شده است، بطور کافی تعریف، بررسی و تصویب شده است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| حتی در پروژه های به خوبی برنامه ریزی شده ممکن است نیاز به تغییر احساس شود. در حقیقت، در طی یک پروژه، اغلب ممکن است ذینفعان درخواست تغییر کنند. بیایید ببینیم یک درخواست تغییر چیست و چگونه می توانید آن را مدیریت کنید.


درخواست تغییر چیست؟
درخواست تغییر یک پیشنهاد رسمی برای تغییر برخی از محصولات یا سیستم است. درخواست تغییر اغلب وقتی مطرح می شود که ذینفعان بخواهند یک یا چند منبع پروژه را اضافه یا تغییر دهند. در حقیقت، این نوع تغییر می تواند شامل یک ویژگی اضافی یا خدمات اضافی باشد. از آنجا که درخواست های تغییر فراتر از محدوده مورد توافق است، به طور کلی نیاز به ارزیابی دقیق دارد. این ارزیابی با هدف تعیین تأثیر زمان، هزینه، کیفیت و مزایا در صورت اعمال تغییر انجام می شود.


چگونه می توان درخواست تغییر را مدیریت کرد؟
اگر می خواهید شانس موفقیت پروژه را به حداکثر برسانید، باید با دقت درخواست های تغییر را مدیریت کنید. در حقیقت، تغییرات کنترل نشده در طرح پروژه می تواند باعث ایجاد هرج و مرج و سردرگمی در تیم پروژه شود. بنابراین شما نیاز به یک فرآیند کنترل تغییر دارید. این فرآیند روشی برای مستندسازی، ارزیابی و اولویت بندی تغییرات را فراهم می کند تا هر تغییر، هدف مشخص و قابل اندازه گیری در کمک به موفقیت پروژه داشته باشد.


چرا فرایند کنترل تغییر مهم است؟
کنترل تغییر در مدیریت پروژه بسیار مهم است. در حقیقت، فرایند کنترل تغییر اطمینان حاصل می کند که هر تغییری که در طول انجام یک پروژه ارائه شده است، بطور کافی تعریف، بررسی و تصویب شده است. فرایند کنترل تغییر به جلوگیری از تغییرات غیرمعمول که ممکن است خدمات را مختل کنند کمک می کند. علاوه بر این، این فرایند همچنین به اطمینان از استفاده کارآمد از منابع کمک می کند.


یادت باشه
از آنجا که سرعت تغییر امروز بسیار سریع است، بسیار محتمل است که پروژه ها در طول چرخه عمر خود با تقاضای تغییر روبرو شوند. از یک سو، ما می دانیم که تغییر ممکن است به تضمین ترازی پروژه با نیازهای تجاری کمک کند. از سوی دیگر، مهم است که هر تغییر را با دقت در نظر بگیرید و تصویب کنید تا از این طریق شانس موفقیت پروژه حداکثر شود.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد