درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 12:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بارد: ابزار هوش مصنوعی همه کاره برای روابط‌عمومی
  دیکتاتوری‌ها در جنگ اطلاعاتی پیروز می‌شوند
  جایگزینی متن: افزایش بهره‌وری و ارتقای روابط‌عمومی
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41635صفحه نخست » مقالات روابط عمومیجمعه، 24 اردیبهشت 1400 - 07:38
ابزارهای روابط عمومی و تکنولوژی بازاریابی- دخالت انسان در روابط عمومی را حفظ کنید
برنامه بازاریابی و روابط عمومی شما به ابزارهایی نیاز دارد و شما باید آن هایی که برای سازمان شما مناسب هستند را گلچین کنید. به خاطر داشته باشید که روابط عمومی، تجارتی رابطه مدار است پس برنامه شما همانقدر که به ابزار نیازمند است به کارآموز هم نیاز دارد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شما از آژانس Meltware هستید یا Cision ؟ اخیرا وقتی در یک جلسه دفاع بودم این سوال را از من پرسیدند. Meltware و Cision دو ابزار هستند که متخصصان روابط‌عمومی و بازاریابی از آن ها در تجارت شان استفاده می کنند.


اگر در اینترنت درباره ابزار روابط عمومی و تکنولوژی بازاریابی جستجویی انجام دهید، مقاله و پست های زیادی درباره ده ها راه که برای افزایش همکاری، دسترسی، اندازه گیری و گزارش طراحی شده اند می یابید. شکی نیست که بعضی از این ها مانند خدمات توزیع خبر، پایگاه داده جامع و به روز، قابلیت های نظارت بر اخبار و راهی برای به اشتراک گذاری فایل ها و بررسی کردن میزان پیشرفت پروژه ها کاملا در روابط عمومی ضروری هستند.


خیلی خوب است که فرد به سایر قابلیت ها هم دسترسی داشته باشد اما هزینه اش زیاد است. با این وجود مهمترین عنصر روابط عمومی موثر، فرد یا گروهی است که آن برنامه را پیاده می کند.

رشد سریع ابزار بازاریابی تکنولوژی بازاریابی
فناوری در دو دهه اخیر رشد چشمگیری داشته است. این رشد همچنین منجر به توسعه تعداد ابزار تکنولوژیکی مورد استفاده در بازاریابی و روابط عمومی شده است. این ابزار به افزایش کارآیی کمک می کنند و باعث می شوند بعضی خطاهای انسانی که هنگام جمع آوری داده و تهیه برنامه ها رخ می دهند کاهش یابند.

چرا استفاده بیش از این از تکنولوژی خوب نیست؟
درست است که تکنولوژی کارآیی بازاریابی و روابط عمومی را خیلی بالا برده است اما این می تواند به نقطه کاهش بازده برسد. این امر به خصوص درباره ایجاد روابط صادق است. هنوز دخالت انسان وقتی باید برای هدفی خاص مانند انتشار مقالات و پست های وبلاگ برای مطرح شدن و توضیح بیشتر درباره جواب سوالات با مردم ارتباط برقرار کنیم لازم است.


تکنولوژی جدید برای کارهایی مانند انتشار در رسانه های اجتماعی و تجزیه و تحلیل و گزارش لازم است. با این وجود اگر با بودجه محدود کار می کنید بسیاری از این ابزارها غیر ضروری هستند. بهتر است از چه ابزراهایی استفاده کنید و چه زمانی دخالت انسان لازم است؟

به چه ابزارهایی نیاز دارید؟
مقاله ای از Chief Marketer به بررسی مشکل شرکت های بزرگی می پردازد که می خواهند با استفاده از بیش از 91 ابزار و نرم افزار مختلف کارآیی خود را افزایش دهند. علاوه بر این در این مقاله نوشته شده است که بیش از 6500 ابزار بازاریابی وجود دارد و نشانه ای از کاهش این تعداد دیده نمی شود.


این باعث شده است کارآیی این شرکت ها با ابزارهایی که اطلاعات نا مربوط به آن ها می دهند پایین بیاید. این نشان می دهد که استفاده از ابزارهای بیشتر لزوما بهتر نیست.


برای پیدا کردن ابزاری که واقعا به آن نیاز دارید باید دنبال چیزی بگردید که سه برابر سرمایه گذاری تان به شما سود می دهد. با یادگیری از خطاهای گذشته اکنون شرکت ها دنبال ابزارهای جامعی هستند که به آن ها کمک می کند به صورت کارآمدتر به اهدافشان دست یابند.

دخالت انسان در روابط عمومی را حفظ کنید
برنامه
بازاریابی و روابط عمومی شما به ابزارهایی نیاز دارد و شما باید آن هایی که برای سازمان شما مناسب هستند را گلچین کنید. به خاطر داشته باشید که روابط عمومی، تجارتی رابطه مدار است پس برنامه شما همانقدر که به ابزار نیازمند است به کارآموز هم نیاز دارد.


نویسنده: دونا سنت جین کونتی
مترجم: حنانه باقریان

منبع:  www.business2community.com
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  نابینایان و هوش مصنوعی


  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"


  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد