درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 12:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سایدر 4V هوش مصنوعی در خدمت روابط‌عمومی
  کتاب "برنامه‌ریزی ارتباطات بحران" منتشر شد
  جمینی: ابزار هوش مصنوعی همه کاره برای روابط‌عمومی
  دیکتاتوری‌ها در جنگ اطلاعاتی پیروز می‌شوند
  جایگزینی متن: افزایش بهره‌وری و ارتقای روابط‌عمومی
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41636صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 12 تیر 1400 - 15:37
سه راه عالی در باره روابط عمومی تأثیرگذار
عقیده یا نظر غیرقابل انعطاف یا مخالف می تواند به شما در ایستادگی یا الهام بخشیدن در حمایت از دیگران کمک کند و منجر شود تا مکالمه کاملاً جدیدی را آغاز کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اکنون ما سه راهکار عالی در باره روابط‌عمومی تأثیرگذار را به اشتراک می گذاریم و شما می توانید برای پیشبرد صنعت و کسب و کار خود از آنها استفاده کنید:

 

3. مکالمه کاملاً جدیدی را آغاز کنید
عقیده یا نظر غیرقابل انعطاف یا مخالف می تواند به شما در ایستادگی یا الهام بخشیدن در حمایت از دیگران کمک کند و منجر شود تا مکالمه کاملاً جدیدی را آغاز کنید.

 

حتی یک نظر متفاوت درباره روند کسب و کار، آینده طبقه بندی تجارت شما، رفتار مشتری یا بازارهای مالی می توانند به تمایز یک رهبر حرفه ای به عنوان یک مغز متفکر جالب کمک کند. با این حال، این نظر باید معتبر، تثبیت شده و به طور کامل بیان شده باشد.

2. یک برنامه پاسخگو تدوین کنید
اشتباهات به بهترین وجه برای ما اتفاق می افتد و هیچ راهی برای اطمینان کامل برای جلوگیری از این معضلات پنهان روابط عمومی وجود ندارد. به همین دلیل باید اطمینان حاصل کنید که برنامه ای در دست دارید تا اگر اتفاقی بیفتد، دقیقاً می دانید چه اقداماتی را باید انجام دهید تا تأثیر آن تا حد ممکن کاهش یابد.


علاوه بر این، به یاد داشته باشید که قوانین مدیریت بحران دائما در حال تغییر است، بنابراین باید به طور مرتب، برنامه مدیریت بحران خود را تجدید نظر کنید تا مطمئن شوید که در حد ممکن بروز است.

 

1. بصری باشید
تصاویر قابل توجه راهی عالی برای تأثیرگذاری است. نه تنها توجه آنها را جلب می کند بلکه تصاویر مناسب برای بینندگان جذابتر خواهد بود. وقتی اطلاعات را می شنویم، احتمالاً تنها ۱۰ درصد آن را سه روز بعد به یاد خواهیم آورد. در مقابل، ما ۶۵ درصد از اطلاعات را در صورت جفت شدن با یک تصویر حفظ خواهیم کرد.

 

با بهره گیری از اینفوگرافیک، تصاویر ثابت و فیلم بسیار جذاب تر خواهد بود و در صورت داشتن تصاویر قوی، کار یک روزنامه نگار را آسانتر می کنید. همراهی گزارشهای داده با گرافیک نیز می تواند یک داستان بزرگ را فراهم کند.

 

روابط عمومی ها عکاسان حرفه ای، فیلمبرداران و طراحانی گرافیکی را در اختیار دارند که تصاویری را با کیفیت بالا برای طیفی از اپلیکیشن ها پدید می آورند.

 

محتوای بصری برای افزایش عملکرد مواد نوشتاری حیاتی اند. حتی می توان گفت یک عکس می تواند پیروزی یا شکست را برای یک روابط عمومی رقم بزند.

 

عکس ها می توانند طیفی وسیع از مواد رسانه ای را پدید آورند که شامل وبلاگ ها، رسانه های اجتماعی و نشریات کاغذی می شوند. بنابراین روابط عمومی بدون توجه به این بخش در محتوا قطعا با دشواری های جدی روبرو خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  نابینایان و هوش مصنوعی


  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"


  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد