درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 02:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41707صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 2 تیر 1400 - 09:37
مفاهیم اجتماعی را به حلقه روابط عمومی وارد کنید
تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی برای رسیدن به مخاطبان امروز، نقش روابط عمومی را تغییر داده اند. موازنه قدرت بین مصرف کنندگان و برندها تغییر کرده است و مصرف کنندگان بیشتر از بازاریابی سنتی به افرادی که در فیدهای رسانه های اجتماعی خود می بینند اعتماد دارند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی برای رسیدن به مخاطبان امروز، نقش روابط عمومی را تغییر داده اند. موازنه قدرت بین مصرف کنندگان و برندها تغییر کرده است و مصرف کنندگان بیشتر از بازاریابی سنتی به افرادی که در فیدهای رسانه های اجتماعی خود می بینند اعتماد دارند.

 

فوربس اینگونه توضیح داد: "صدای مشتری همیشه یکی از مفاهیم قدرتمند در بازاریابی بوده است و امروز سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به عنوان یک تکنیک بزرگتر برای این صدا عمل می کنند."

با پیوند مؤثر تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی در استراتژی روابط عمومی، تجارت شما می تواند به مخاطبان بیشتری برسد، برندسازی مثبت را ارتقا بخشد و مشارکت و آگاهی مشتری را افزایش دهد. تنظیم از روشهای روابط عمومی کاملاً سنتی به یک تلاش یکپارچه تر یا مشترک با تلاشهای رسانه های اجتماعی تجربه مشتری شما را مثبت تر می کند و نتایج کمی را برای تجارت شما فراهم می کند.


بازاریابی INFLUENCER در حال افزایش است و چگونه به روابط عمومی نزدیک می شویم
با کار کردن با میکرواینفلوئنسرهای محلی (10،000-100،000 دنبال کننده) به جای تعقیب تأثیر گذارهای ملی بزرگ، بزرگترین زنگ مخصوص را به دست می آورید.

 

یک وبلاگ نویس محلی که تنها 20،000 دنبال کننده دارد، شما را به مخاطبان مورد نظرتان نزدیکتر می کند و احتمالاً دست بالاتری نسبت به تأثیرگذارانی دارد که میلیون ها دنبال کننده دارند. انتخاب درست تاثیرگذار، معیار مهمی است که برای موفقیت در رسانه های اجتماعی در نظر می گیریم و همکاری با تأثیرگذار محلی اغلب تعامل بالایی را ایجاد می کند.

اخیراً با یک تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی خارج از شهر اوکلاهما با حدود 50،000 دنبال کننده در اینستاگرام همکاری کرده ایم. او سریع جواب می داد، دوستانه و کار با آن آسان بود. وی در آخر هفته در رویداد مشتری ما شرکت کرد، جایی که او هنگام گرفتن عکس از رویداد و مکان، با خانواده خود لذت برد.

 

او تجربه خود را در فید اینستاگرام و وبلاگ خود به اشتراک گذاشت. بازدید وی از رویداد مشتری ما در کمتر از سه روز با هماهنگی انجام شد؛

زیرا

 

1) او محلی بود، بنابراین تصمیم خود را به سرعت گرفت.

 2) این برای هر دو طرف سودمند بود.

 3) ما مستقیم بودیم و مکالمات آزاد داشتیم (بخوانید: هیچ مشکلی در اطراف وجود نداشت).

 

 او با مخاطب هدف مشتری ما مطابقت دارد و ما به او فرصتی لذت بخش برای انجام آنچه دوست دارد، پیشنهاد دادیم. بین اینستاگرام و وبلاگ وی، میلیون ها نفر می توانستند در معرض برند مشتری ما قرار بگیرند.

بهترین قسمت در مورد این تاکتیک؟

شروع کار بسیار آسان است. به رسانه های اجتماعی خود نگاه کنید و ببینید آیا در حال حاضر شخصی دارید که متن آن را تنظیم کند یا خیر.

 

یک تأثیرگذار که در حال حاضر با نام تجاری شما درگیر است می تواند یک فروش آسان و یک راه عالی برای فرو بردن انگشتان پا به دنیای برخورداری از تأثیر گذاران در رسانه های اجتماعی باشد.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد