درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 06:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41739صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 13 تیر 1400 - 07:30
5 نکته استراتژیک برای مدیریت روابط عمومی برای شروع کار
روابط عمومی جنبه مهم هر تجارتی است. هنگامی که شما یک استارتاپ را راه اندازی می کنید، لزوماً بودجه لازم برای استخدام کسی را ندارید که تمام وقت برای کار در روابط عمومی خود استخدام کنید. البته، یادگیری نحوه مدیریت روابط عمومی خود می تواند چالش برانگیز باشد. در حالی که چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد، دستورالعمل زیر باید به شما کمک کند تا در اجرای روابط عمومی خود مؤثر باشید:
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط عمومی جنبه مهم هر تجارتی است. هنگامی که شما یک استارتاپ را راه اندازی می کنید، لزوماً بودجه لازم برای استخدام کسی را ندارید که تمام وقت برای کار در روابط عمومی خود استخدام کنید. البته، یادگیری نحوه مدیریت روابط عمومی خود می تواند چالش برانگیز باشد. در حالی که چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد، دستورالعمل زیر باید به شما کمک کند تا در اجرای روابط عمومی خود مؤثر باشید:


مشخص کنید روابط عمومی تان را به چه کسی می سپارید
اولین تصمیمی که شما باید بگیرید این است که آیا کار روابط‌عمومی را خودتان انجام دهید یا یک شرکت یا مشاور خارجی را برای کمک استخدام می کنید. با وجود تمام هزینه های شروع فعالیت، بسیاری تصمیم می گیرند که روابط عمومی را به تنهایی انجام دهند. البته، لازم نیست یکبار و برای همیشه این تصمیم را بگیرید. با شروع کار می توانید نظر خود را تغییر دهید.


یک لیست مخاطبان رسانه ای ایجاد کنید
یک سند زنده از همه مخاطبین احتمالی خود تهیه کنید. سعی کنید نشریات و نویسندگانی را که ممکن است به آنچه گفته اید علاقه مند باشند، شناسایی کنید. شما فقط در ابتدا قصد دارید توجه نشریات تخصصی تر را جلب کنید. این می تواند یک قدم خوب باشد. مخاطبان آنها احتمالاً به مشاغل شما اهمیت بیشتری می دهند. سعی کنید تا آنجا که می توانید اطلاعات تماس جمع کنید.
 

ایمیل خودتان را راه اندازی کنید

ایمیل راهی اصلی و مطمئن است که امروزه افراد برای ارتباط انتخاب می کنند.

 

کانال های رسانه های اجتماعی خود را ایجاد کنید
از برخی از ابزارهای دیگر مانند کانال های رسانه های اجتماعی برای اطلاع رسانی و ارتباط با مخاطبان احتمالی نیز استفاده شود. این امر به شما کمک می کند تا به طور موثرتری به مخاطبان بالقوه و حتی تاثیرگذاران و روزنامه نگاران دسترسی پیدا کنید.


صبور باشید
روزنامه نگاران سرشان شلوغ است و همیشه وقت ندارند که فوراً پاسخ دهند، حتی به مواردی که به آنها علاقه مند هستند. این درست است که به طور دوره ای پیگیری کنید، اما شما نیز باید صبور باشید.

توسط جیمسون هاتون

ترجمه: حنانه باقریان

| 13 فوریه 2020 |
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد