درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 10:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41770صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 27 اسفند 1398 - 07:30
پنجره های روابط عمومی در سال 1399
یکی از کارهایی که من انجام می دهم کمک به شرکت ها و سازمان ها برای بازبینی و بهبود استراتژی های روابط عمومی یا ارتباطاتشان است. متاسفانه این دروغ است. دروغ است چون اغلب وقت ها سازمان ها اصلا استراتژی درست و حسابی ندارند که بشود آن را بازبینی کرد. تنها چیزی که دارند برنامه، بودجه و تقویم است. مجموعه ای رنگارنگ از فنون - که گاهی فنون خوبی هم هستند- بدون هیچگونه استراتژی منسجم.
  

 

 

 

سال نو مبارک


 سپس از محبت های شما در سال گذشته

 

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| چه کسی واقعاً آماده است تا سال جدیدی را آغاز کند؟ هیچکس. با این حال، سال جدید در حال آمدن است! ما در موسسه کارگزار روابط‌عمومی نکاتی را در مورد آغاز سال با انتخاب و تهیه یک فهرست و بررسی دوباره آن به اشتراک گذاشته ایم. حالا بیایید در سال 1399 به عنوان یک متخصص، بالغ شویم.

بازبینی استراتژی های روابط عمومی
آغاز سالی جدید، زمانی مناسب برای شروعی تازه است. اگر می خواهید فقط یکی از این 10 نکته را عملی کنید بهترین گزینه همین است که استراتژی های خود را مرور کنید. یکی از کارهایی که من انجام می دهم کمک به شرکت ها و سازمان ها برای بازبینی و بهبود استراتژی های روابط عمومی یا ارتباطاتشان است.

 

متاسفانه این دروغ است. دروغ است چون اغلب وقت ها سازمان ها اصلا استراتژی درست و حسابی ندارند که بشود آن را بازبینی کرد. تنها چیزی که دارند برنامه، بودجه و تقویم است. مجموعه ای رنگارنگ از فنون - که گاهی فنون خوبی هم هستند- بدون هیچگونه استراتژی منسجم.

برنامه ریزی و ترسیم نقشه روابط عمومی
فعالیت های روابط‌عمومی همواره سنجیده، هدفمند و برنامه ریزی شده است. برنامه ریزی به اقداماتی گفته می شود که با انجام آنها می توان رویدادها و فعالیتهای یک کمپین و روابط بین آنها را شناخت و زمان، منابع، مواد و تاکتیکها را بر اساس معیارهای کمی و کیفی پیش بینی، برآورد و اصلاح کرد.


ترسیم نقشه روابط عمومی یکی از عناصر مهم در آماده سازی برای دستیابی به آن چیزی است که در راه است. کلید یک برنامه روابط عمومی موفق این است که مشتریان خود را از روی چک کردن مخاطب هدف برند، متمایز کردن پیام های کلیدی و شناسایی فرصت های شایسته و خبری برای تهیه نقشه ای خاص برای هر برند قرار دهد و خدمات ارزشمند دیگری از قبیل رسانه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال برای افزایش دسترسی به برند را پیشنهاد دهد.

ذهن خلاق و ایده پردازی
هر چند رسیدن به ایده های ناب و تاثیرگذار، دشوارترین بخش روند و فرایند خلاقیت و نوآوری است اما همکاری مشترک بین مدیران و کارشناسان روابط عمومی، نه تنها ایشان را در جریان ایده های خلاقانه این حوزه قرار می دهد بلکه زمینه را برای یادگیری تجربیات بیشتر و کشف راه های جدید فراهم می کند.

مثبت اندیشی
رها کردن گذشته و نگاه مثبت به آینده در ذهن، آینده ای موفق برای سال جدید را رقم خواهد زد. همه ما این جمله را شنیده ایم که عبارت "ذهن مثبت، روحیه مثبت، زندگی مثبت" تفاوت های اساسی را در زندگی و حرفه ما در هر آنچه که در آینده ای که هنوز به سمت ما نیامده است، ایجاد خواهد کرد.

تعهد عملی به توسعه حرفه ای مداوم
اگر می خواهید در روابط عمومی یا ارتباطات دست بالا را داشته باشید، یادگیری مادام العمر یا توسعه حرفه ای مداوم را بسیار جدی بگیرید. بسیاری مردم فکر می کنند توسعه حرفه ای مداوم باید حتما پرهزینه، زمان بر و شامل شرکت در جلسه های رسمی باشد. این حقیقت ندارد.


شما می توانید با فعالیت های متفاوت شامل شرکت در دوره های آموزشی، مطالعه کتاب های تخصصی، شرکت در گفتگوهای رسانه ای، شرکت در رویدادهای علمی، خواندن مقالات و کارهای بسیار دیگر، امتیاز توسعه حرفه ای مداوم خود را بالا ببرید.

بازبینی برنامه ارتباطات بحران
یک برنامه ارتباطات بحران خوب باید مرتبا بازبینی و تصحیح شود. یک برنامه ارتباطات بحران خوب باید مرتبا آزمایش و تکرار شود. اگر برنامه ارتباطات بحران شما در سال گذشته بازبینی و تصحیح نشده یا به بوته آزمایش گذارده نشده است، وقتش رسیده این کار را انجام دهید.

تدوین برنامه محتوا
یکی از حیطه های رشد دهه اخیر، روابط عمومی محتوا بوده است. در حقیقت این کاری است که همیشه انجام داده ایم. تنها تفاوت این است که امروزه این امر، دیجیتال شده است. اخبار، مطالعات موردی، گزارش ها، سوالات متداول، داستان های کاربران و غیره، محتوای سنتی روابط عمومی هستند.

بررسی اصول اخلاقی روابط عمومی
سال های گذشته برای اخلاق در روابط عمومی و ارتباطات، دوره ای بسیار تاریک بود. بسیاری از فعالیت های ما همگی توهین به اخلاقیات بود و دروغ در آن ها راه رسیدن به موفقیت. دروغ به بخشی از گفتمان ها در تبلیغات، رسانه اجتماعی و روابط عمومی تبدیل شده است.

مراقبت از کارمندان
اگر بخواهید خوب از کسانی که برای شما کار می کنند مراقبت کنید چیزهای زیادی هست که باید در نظر بگیرید. آن مواردی که باید در سال 1398 در اولویت قرار دهید سلامت روانی، تنوع و شمول است. متخصصان روابط عمومی و ارتباطات باید ذینفعانی را که با آن ها کار می کنند درک کنند. داشتن گروه تنوع و شمول باعث می شود کار آسان تر بشود و معنی اش این است که تنوع بیشتری از ایده ها و چشم اندازها وجود خواهد داشت.


تحقیقات CIPR و PRCA نشان می دهند که سلامت روانی مشکلی عمده برای بخشی کوچک اما مهم شاغلان روابط عمومی است. علیرغم کمبود اطلاعات برای دانستن این که روابط عمومی در مقایسه با سایر حرفه ها چگونه است، این هنوز مسئله ای است که باید حل شود.

گسترش ارتباطات
به هر میزان که ارتباطات بیشتر و عمیق تری داشته باشید، متوجه مسائل بیشتری نیز خواهید شد. این امر نه تنها در زمینه جهان بینی شما تاثیرگذار خواهد بود، بلکه زمینه پیشرفت را نیز مهیا خواهد کرد. برای مثال، بسیاری از فرصت های شغلی، از دل ارتباط خوب افراد بیرون آمده است، با این حال نباید از تاثیر همنشین غافل شد.


در نهایت داشتن ایده ای که انتظار دارید، داشتن یک استراتژی مناسب روابط عمومی، داشتن یک برنامه روابط عمومی به جا، مشخص کردن ارزش ها، ایده پردازی، مثبت اندیشی، تعهد عملی به توسعه حرفه ای مداوم، بازبینی برنامه ارتباطات بحران، تدوین برنامه محتوا، بررسی اصول اخلاقی روابط عمومی، مراقبت از کارمندان، گسترش ارتباطات و تعیین اهداف هوشمندانه، به موفقیت ما در سال 1399 کمک خواهد کرد. انشاالله



سال نو مبارک
سپس از محبت های شما در سال گذشته

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


  نابینایان و هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد