درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 09:27   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41787صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 13 بهمن 1400 - 11:53
3 مورد ضروری برای محافظت و تقویت شهرت شرکت
در شرایط اقتصادی امروز، شهرت همه چیز است. کوچکترین غفلت می تواند منجر به کابوس روابط‌عمومی شود؛ بعلاوه، مشخص شده است که طی چند روز می توانید شرکتی را بشکنید. یکی از عوامل مهم دنیای روزافزون رسانه‌های اجتماعی در حال تغییر است: همه چیز یک ثانیه طول می کشد تا در سراسر دنیا به اشتراک گذاشته شود.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در شرایط اقتصادی امروز، شهرت همه چیز است. کوچکترین غفلت می تواند منجر به کابوس روابط‌عمومی شود؛ بعلاوه، مشخص شده است که طی چند روز می توانید شرکتی را بشکنید. یکی از عوامل مهم دنیای روزافزون رسانه‌های اجتماعی در حال تغییر است: همه چیز یک ثانیه طول می کشد تا در سراسر دنیا به اشتراک گذاشته شود.

به این نکته توجه کنید که چگونه می توانید شهرت خود را تقویت کنید تا موقعیت شما تقویت شود:

1- ارائه خدمات عالی و سازگار با مشتری
برندهایی که بر اساس بررسی هایی مانند آمازون ساخته شده اند، بسیار متکی به ارائه خدمات به مشتری هستند. اگر با مشتری به خوبی رفتار کنید آنها همیشه شما را به دیگران توصیه می کنند.

2- با کارمندان خود خوب رفتار کنید
هیچ چیز در مورد یک شرکت چیزی بیش از چگونگی برخورد با کارمندان نمی گوید. این افراد پایه و اساس برند شما هستند و اگر خوشحال نباشند از آن شکایت می کنند. همه می خواهند برای شرکتی کار کنند که برای آنها ارزش قائل باشد، بنابراین به خوبی با کارمندان خود رفتار کنید و تسهیلاتی از جمله مزایا، پاداش و فرصت ارائه بازخورد را در نظر بگیرید.

3- سعی کنید در صدر صنعت خود باشید
 در اینجا دو ​​راهکار وجود دارد که می توانید برای ساختن برند تجاری خود انجام دهید و به رهبر فکری صنعت خود تبدیل شوید:
- خودتان را با سایر تأثیرگذاران هماهنگ کنید.
- از همه فرصت ها برای آموزش دیگران استفاده کنید.
 

هنگامی که شروع به ساختن نام تجاری شخصی و حرفه ای خود می کنید، مهم است که خودتان را با تأثیرگذار موجود تراز کنید. آسانترین راه برای انجام این کار، ایجاد کاری است که به نفع هر دو شما خواهد بود.

 

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری


  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟


  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید


  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد