درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 18:18   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41868صفحه نخست » مقالات روابط عمومیپنجشنبه، 20 خرداد 1400 - 08:03
3 مزیت گوش دادن اجتماعی
به دنبال فرصت هایی برای پاسخ دادن به مخاطبان خود باشید. اگر پاسخ های مثبتی وجود دارد، به این موضوع توجه کنید که چرا و چگونه می توانید پاسخگوی نیازهای آنها باشید. اگر پاسخ های منفی وجود دارد، دلیل آن را دریابید و تغییر دهید. مردم از برندهای معتبری که گوش می دهند و درگیر کار هستند قدردانی می کنند.
  

 

تعامل
با کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان، فرصت هایی را برای گفتگو در مورد برند و شرکت تان ایجاد کنید. به لایک و دوست داشتن طرفداران خود پیوند بزنید. آنها چه می خواهند؟ آنها به چه اهمیت می دهند؟ چه احساسی در مورد برند شما دارند؟ آیا می توانید به آنها کمک کنید؟

 

به دنبال فرصت هایی برای پاسخ دادن به مخاطبان خود باشید. اگر پاسخ های مثبتی وجود دارد، به این موضوع توجه کنید که چرا و چگونه می توانید پاسخگوی نیازهای آنها باشید. اگر پاسخ های منفی وجود دارد، دلیل آن را دریابید و تغییر دهید. مردم از برندهای معتبری که گوش می دهند و درگیر کار هستند قدردانی می کنند.


تفکیک
شما با استفاده از استراتژی ها و تاکتیک های رقبا می توانید به تمایز برندتان کمک کنید. کلمات کلیدی و هشتگ هایی را که سازمان شما با آنها ارتباط دارد جستجو کنید و آنچه را که دیگران در صنعت شما دارند به دست آورید. مکالماتی که افراد در مورد رقبای شما دارند می توانند به آنچه کار می کند و آنچه کار نمی کند، بینش دهند و راهنما باشند. هرگز استراتژی های دیگران را کپی نکنید بلکه آنها را مطالعه کنید تا از تحقیقات خود بیاموزید و در رقابت خود استفاده کنید. ایجاد شهرت مثبت، مهم است.


روابط عمومی اینفلوئنسرها

"اینفلوئنسر شخصی است که قدرت آن را دارد تا روی دیگران تاثیر بگذارد و این امر به خاطر مسئولیت، میزان دانش، موقعیت اجتماعی و یا رابطه‌اش با مخاطبین امکان‌پذیر است. همچنین شخصی که در یک حوزه تخصصی خاص بسیار مشهور است و به شکل فعال در آن حوزه فعالیت می‌کند، می‌تواند نوعی Influencer باشد و این مسئله به گستردگی و میزان وسعت آن حوزه بستگی دارد."


از طریق گوش دادن اجتماعی، این پرسش برای شما مطرح خواهد شد که طرفداران برندتان و تأثیرگذارهای مهم در فضای مجازی چه کسانی هستند؟

 

تحقیق روی تأثیرگذارهای اصلی و استفاده از حضور آنلاین آنها می تواند به ساخت داستان برند شما کمک کند. همچنین این امر شرکت شما را به طرفداران تان پیوند می زند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد