درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 03:13   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41999صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 - 07:25
6 راه روابط عمومی تجاری در عصر یکپارچه
یک کارمند خوب روابط عمومی می تواند به ترمیم شکاف بین کسب و کار و عموم مردم کمک کند. همچنین یک کارمند خوب روابط عمومی می تواند به محدود کردن انتشار خبرهای بد کمک کند تا اعتماد عمومی به کسب و کارها از بین نرود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط عمومی یکی از اصلی ترین نیروهای محرکه کسب و کارهاست. روابط عمومی به مشتریان کمک می کند تا با تجارت و خدمات آن ارتباط داشته و تجربه بهتر و خوبی کسب کنند. در زیر چند دلیل اصلی برای ایجاد روابط‌عمومی تجاری وجود دارد:


ارائه خدمات عالی مشتری
نمایندگان خدمات مشتری، خط مستقیمی برای مشتری هستند. افرادی که در خدمات مشتری کار می کنند می توانند کارهای مختلفی را برای مشتریان انجام دهند. اغلب اوقات، مردم در مورد خدمات مشتری فکر می کنند که وقتی یک محصول یا خدمت اشتباه پیش می رود، برای راهنمایی تماس بگیرند. این امر می تواند به این دلیل باشد که مشتری می خواهد محصولی را برگرداند یا نحوه استفاده بهتر از آن را درک کند.


ارتقاء شغل
چیز دیگری که روابط عمومی انجام می دهد بهبود شهرت کسب و کار است، زیرا این کار به بدست آوردن مشتریان جدید و بازگرداندن مشتریان قدیمی برای کسب اطلاعات بیشتر کمک می کند. با این حال، کارمندان روابط عمومی معمولاً وظیفه تهیه و فروش تبلیغات را ندارند. برخی از راه های انجام این کار می تواند صحبت با روزنامه ها یا ترویج کسب و کارها در رسانه های اجتماعی باشد.


مدیریت صفحات رسانه های اجتماعی
مدیران رسانه های اجتماعی برای حفظ حساب های رسانه های اجتماعی یک تجارت تلاش می کنند. رسانه های اجتماعی نقش مهمی در ارتباط مشاغل با مشتریان فعلی و بالقوه ایفا می کنند.

اگر یک تجارت از قبل یک حساب رسانه اجتماعی ندارد، یک مدیر رسانه های اجتماعی می تواند به ایجاد آن کمک کند. پس از ایجاد یک حساب کاربری، مدیر رسانه های اجتماعی برای تهیه و ارسال مطالب مربوطه تلاش می کنند. این ممکن است به صورت ارسال آگهی ها، درگیر کردن پست ها و پاسخ دادن به نظرات ارائه شده در این پست ها باشد. با این حال، باید توجه داشت که مدیران رسانه های اجتماعی در کار ساختن وب سایت ها نیستند.

رویدادهای تبلیغاتی
ممکن است شخصی که در روابط عمومی کار می کند، یک بیانیه مطبوعاتی درباره این رویداد بنویسد، این رویداد را در روزنامه ها یا خبرنامه ها تبلیغ کند. در حین یا بعد از این رویداد، کسی که در روابط عمومی کار می کند می تواند به روزنامه نگاران یا نویسندگان دیگر بگوید که چرا و چگونه این رویداد برگزار شد. این می تواند حتی پس از اتمام این رویداد، علاقه مندان را به تجارت علاقمند و مشغول کند.


ایجاد روابط با مشاغل دیگر
ایجاد روابط سالم بین تجارت و مشتری یک چیز است اما ایجاد رابطه بین مشاغل چیز دیگری است - هر دو کارمند روابط عمومی می توانند انجام دهند. وقتی صحبت از ایجاد رابطه بین مشاغل می شود، یک کارمند روابط عمومی می تواند برای ارتقاء یک رویداد، برنامه ریزی برای فروش یا ایجاد نوع دیگری از مشارکت مشترک که به سود هر دو کسب و کار است، تلاش کند تا با مشاغل دیگر همکاری کند.


محدود کردن شایعات و انتشار خبرهای بد
مهم نیست که چه مشکلی ممکن است وجود داشته باشد، یک کارمند خوب روابط عمومی می تواند به محدود کردن انتشار خبرهای بد کمک کند تا اعتماد عمومی به کسب و کارها از بین نرود.

در کل، یک کارمند خوب روابط عمومی می تواند به ترمیم شکاف بین کسب و کار و عموم مردم کمک کند. همچنین یک کارمند خوب روابط عمومی برای جلب توجه مثبت به مشاغل و محدود کردن توجه منفی هر کاری می تواند انجام دهد.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  ایجاد بینش مشتری


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد