درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 19:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42268صفحه نخست » مقالات روابط عمومیپنجشنبه، 14 فروردین 1399 - 23:34
استراتژی روابط عمومی برای آژانس های املاک و مستغلات/ 6 نکته
داشتن یک استراتژی عالی روابط‌عمومی می تواند تفاوت های شغلی شما را برجسته کند. وقتی در املاک و مستغلات کار می کنید باید به انگشتان پا فکر کنید. این یک صنعت پر سرعت و در حال تغییر است که باید به طور منظم با آن سازگار شوید.
  

استفاده خود را از رسانه های اجتماعی حداکثر کنید
اگر در عصر دیجیتال از رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنید، بسیاری از فرصت های عالی ارتباطات و
تبلیغات را از دست می دهید. ایجاد یک رسانه اجتماعی قوی می تواند راهی عالی برای شما باشد تا بتوانید نام خود را تبلیغ کنید. ساختن کانال یوتیوب، اضافه کردن دوستان در اسنپ چت، توییت در توییتر و ارسال عکس در اینستاگرام همه راه های عالی برای ایجاد وزوز برای معرفی شما هستند.

از متخصصان برای عکاسی و فیلمبرداری استفاده کنید
هنگامی که می خواهید یک ملک را به فروش برسانید، باید اطمینان حاصل کنید که از حرفه ای ترین رسانه استفاده می کنید. به همین دلیل است که استخدام یک فیلمبردار حرفه ای یا عکاس می تواند یک سرمایه گذاری عالی باشد. با استفاده از تصاویر و فیلم های برتر، می توانید خریداران بسیار بیشتری را جذب کنید.

تمام ویژگی های عالی خانه را برجسته کنید
به منظور جلب توجه خریداران بالقوه، واقعاً ویژگی های یک خانه را برجسته کنید. به عنوان مثال، اگر املاک شما دارای اتوماسیون است، باید در مورد آن چیزهای زیادی به نمایش بگذارید. آشپزخانه های بزرگ، استخرهای حیاط خلوت و کمدهای بزرگ نقش زیادی را در فروش خانه بازی می کند. هر چه بیشتر بتوانید خانه را مطلوب تر به تصویر بکشید، تجربه فروش شما بهتر و بیشتر خواهد شد.

یاد بگیرید که چگونه یک برند شخصی ایجاد کنید
اگر می خواهید موفق باشید، ایجاد یک برند شخصی یک استراتژی عالی است. در املاک و مستغلات افرادی که به عنوان یک متخصص در منطقه خود شناخته شده اند، نمونه های زیادی وجود دارد. اگر صبور باشید ساختن یک برند شخصی می تواند آسان باشد. موارد بسیار کمی در املاک و مستغلات وجود دارد که به اندازه شهرت شما با ارزش است.

شبکه سازی کنید
 هر چه بیشتر روی مهارت های شبکه خود کار کنید، شغل شما بهتر می شود. همچنین با سایر متخصصان املاک و مستغلات که ممکن است مناسب برای کسب و کار شما باشد، ملاقات های حرفه ای  انجام دهید.

از بازار گرم خود استفاده کنید
شما از اینکه بازار گرم شما چه مزایایی دارد می توانید تعجب کنید؛ به احتمال زیاد بسیاری از دوستان و اعضای خانواده شما برای خرید خانه در بازار هستند. همچنین، بازار گرم شما می تواند به شما در معرفی مسیرهایی که می تواند به آینده منتهی شود کمک کند.

داشتن یک استراتژی عالی روابط‌عمومی می تواند تفاوت های شغلی شما را برجسته کند. وقتی در املاک و مستغلات کار می کنید باید به انگشتان پا فکر کنید. این یک صنعت پر سرعت و در حال تغییر است که باید به طور منظم با آن سازگار شوید.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد