درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 12:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سایدر 4V هوش مصنوعی در خدمت روابط‌عمومی
  کتاب "برنامه‌ریزی ارتباطات بحران" منتشر شد
  جمینی: ابزار هوش مصنوعی همه کاره برای روابط‌عمومی
  دیکتاتوری‌ها در جنگ اطلاعاتی پیروز می‌شوند
  جایگزینی متن: افزایش بهره‌وری و ارتقای روابط‌عمومی
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42491صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 31 فروردین 1399 - 10:59
تبدیل فرهنگ شرکت به واقعیت/ 6 راه
فرهنگ منعکس کننده شخصیت جمعی کارمندان است. این شامل نحوه تفکر، عمل و واکنش آنها می شود. همچنین شامل هنجارهایی است که رفتارهای موجود در شرکت را راهنمایی می کند. فرهنگ بیانگر ترجیحات جمعی، عادات و ویژگیهای کارمندان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فرهنگ شرکت یکی از مهمترین عواملی است که کارفرمایان را در بازار کار فوق العاده رقابتی امروزین متمایز می کند. پرورش فرهنگ صحیح به شما کمک می کند تا با استعدادهای کلیدی در ارتباط باشید و تلاش های HR را در مسیر درست خود نگه دارید.

 

فرهنگ شرکت از کلیه قوانین، هنجارها و رویه های گفته شده و ناگفته که در داخل شرکت اتفاق می افتد تشکیل شده است و بر نحوه ارتباط همکاران و نحوه انجام کار تأثیر می گذارد.

 

فرهنگ منعکس کننده شخصیت جمعی کارمندان است. این شامل نحوه تفکر، عمل و واکنش آنها می شود. همچنین شامل هنجارهایی است که رفتارهای موجود در شرکت را راهنمایی می کند. فرهنگ بیانگر ترجیحات جمعی، عادات و ویژگیهای کارمندان است.

می توان آن را به عنوان ارزش ها، اعتقادات و سنت های شرکت تعریف کرد. در نتیجه، فرهنگ سازمان شما عامل تصمیم گیری ها، اقدامات و عملکرد کلی است.

 

فرهنگ خوب با ارزشهای شرکتی شفاف شروع می شود که همه درک می کنند. وقتی ارزشهایی برای هدایت دارید، همیشه می توانید جلوی هرگونه عمل، خط مشی یا فرایندی بر خلاف آنها را بگیرید.

 

برای تبدیل فرهنگ شرکت به واقعیت، راههای زیر را امتحان کنید:

 

   استخدام افرادی که متناسب با فرهنگ شرکت هستند.


   آشنا کردن کارمندان با ارزش ها و مأموریت شرکت.


   ایجاد و توسعه یک رویکرد باز و صادقانه برای ارتباطات مداوم درباره فرهنگ شرکت.


   طراحی و اجرای طرحی برای ملاقات با افراد تیم برای به اشتراک گذاشتن مشاهدات، تجارب و پیشنهادات و راه حل های طوفان مغزی.

 

   دانستن اینکه تصمیمات خوب می تواند از هرجای دیگر حاصل شود.


   عیب یابی فرهنگ شرکت و اقدامات پیرامون آن.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  نابینایان و هوش مصنوعی


  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"


  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد