درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 08:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4257صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهجمعه، 4 مرداد 1392 - 08:21
امتیازات هیئت مدیره بانک رفاه به مازندران واگذار شد
  

شارا - معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در جلسه کارگروه تخصصی ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی امتیازات هیات مدیره بانک رفاه به مازندران واگذار شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران، سید محمد موسویانی اظهار داشت: در جلسه کارگروه تخصصی ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی امتیازات هیات مدیره بانک رفاه به مازندران واگذار شد.
وی گفت: این جلسه با حضور گلیچ مدیریت شعب منطقه یک بانک رفاه تهران، ضیایی مدیریت اعتباری شعب منطقه یک بانک رفاه، فلاح مدیریت امور شعب بانک رفاه استان، هندویی رئیس خانه صنعت و معدن استان، عشریه رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان، درواری رئیس کانون کارفرمایان استان به همراه کارشناسان حوزه معاونت و برخی از واحدهای تولیدی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد.
وی با بیان جایگاه ستاد تسهیل و فرصت‌های مناسبی که برای شناسایی، بررسی و تحلیل مشکلات و انعکاس آن به مسئولان استان به وجود آورد، گفت: ستاد تسهیل یک ابتکار ویژه برای رفع بحران و یک عامل تعیین‌کننده و کاهنده فشارهای روانی و عملی برای واحدهای صنعتی است.
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با اشاره به حضور گلیچ نماینده تام‌الاختیار بانک رفاه کارگران کشور در این جلسه گفت: در این جلسه مقرر شد اختیارات هیئت مدیره بانک رفاه کارگران به استان واگذار شود.
موسویانی با اشاره به اهمیت این مصوبه اظهار داشت: این مصوبه در راستای تسریع در حل مشکلات واحدهای تولیدی استان و عدم ارجاع آن به تهران و قرار گرفتن در یک فرآیند طولانی اتخاذ شده است.
وی افزود: در این جلسه تخصصی مشکلات 13 واحد تولیدی و صنعتی مرتبط با بانک رفاه مورد بررسی قرار گرفت.
موسویانی با اشاره به مهم‌ترین مشکلات این واحدها گفت: بدهی معوق به بانک رفاه، مشکل نداشتن وثیقه ملکی مورد قبول بانک و اجرائیه‌های ثبتی در دست اقدام از مهم‌ترین مشکلات واحدها بود.
هندویی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران در این جلسه با بیان مشکلات موجود در مسیر فرآیند پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی، خواستار تسریع و کاهش موانع در اجرای این فرآیند از طرف بانک عامل شد.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد