درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 20:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42717صفحه نخست » مقالات روابط عمومیجمعه، 11 شهریور 1401 - 08:23
8 عنصر اساسی یک کمپین موفقیت آمیز در روابط عمومی
اولین چیزی که هنگام شروع کار در روابط‌عمومی به من گفته شد این بود: "این روابط عمومی است، نه تبلیغات فروش، نه تبلیغات، نه بازاریابی مستقیم ... همه آنها ممکن است در رده یک برنامه بازاریابی یکپارچه قرار بگیرند اما شغل شما روابط عمومی است. یادت باشد."
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اولین چیزی که هنگام شروع کار در روابط‌عمومی به من گفته شد این بود: "این روابط عمومی است، نه تبلیغات فروش، نه تبلیغات، نه بازاریابی مستقیم ... همه آنها ممکن است در رده یک برنامه بازاریابی یکپارچه قرار بگیرند اما شغل شما روابط عمومی است. یادت باشد."

وضعیت را تعریف کنید:


تجارب و دانستنه های گذشته نیز می تواند به شما بگوید چه کاری انجام دهید و این که چگونه روی استراتژی شما تأثیر می گذارد. همچنین درک این موضوع که رقبا چه کاری انجام می دهند، چه چیزی از دست رفته و چگونگی جذب مشتری در بازار بسیار حیاتی است.

اهداف خود را تعریف کنید:
این چیزی نیست که شما وارد این کارزار شوید، بلکه چیزی است که شما امیدوار هستید از آن استفاده کنید. نه وسیله، بلکه پایان. با پرسیدن این که آیا می توان به آن دست یافت؟ آیا واقع بینانه است؟ آیا این قابل اندازه گیری است؟

مخاطبان خود را تعریف کنید:


باید بتوانید بدانید که به چه کسی می خواهید برسید. مردم را بشناسید و پیام خود را به آنها ابلاغ کنید. چه چیزی باعث تفاوت آنها می شود؟ آنها را بر اساس نوع و خصوصیاتی که باعث تفاوت آنها می شود، تعریف کنید. اگر یک هدف عمومی قابل شناسایی باشد، می توانید درک کنید که چگونه محصول و یا خدمات را برای آنها جذاب کرده و همچنین می دانید چگونه می توان به آنها رسید.

استراتژی برنامه خود را تعریف کنید:


توصیف چگونگی دستیابی به یک هدف. این یک راهنما شامل پیام های کلیدی و مضامین اصلی برای برنامه کلی و همچنین ارائه دلیل برای عملکرد و مؤلفه های برنامه ریزی شده ارائه می دهد.

تاکتیک های برنامه خود را تعریف کنید:

فعالیت های خاص را توصیف می کند که هر استراتژی را عملیاتی و به دستیابی به هدف بیان شده کمک می کند. این قابل مشاهده ترین قسمت از فعالیت های روابط عمومی است و می تواند نقطه شروع یا شکست باشد. کلیه عناصر برنامه باید به طور مرتب در طول کمپین مورد بررسی مجدد قرار گیرند.

جدول زمانی تقویم را تعریف کنید:

این بخش روی نقاط محوری تمرکز دارد و زمان های آشکار، شروع و پایان برنامه در همین بخش تعیین می شود. زمان بندی هر بخش بسیار مهم است.

بودجه را تعریف کنید:

دانستن اینکه چقدر می توان هزینه کرد برای هر برنامه ای ضروری است. چقدر می توانید هزینه کنید؟ چقدر باید هزینه کنید؟

ارزیابی برنامه را تعریف کنید:

سنجش اهداف برای نشان دادن دستاوردها و اهداف شرکت و سازمان، می تواند موفقیت کمپین را تعیین کند. معیارها باید دارای اعتبار واقعی و خاص باشند. همچنین باید اهداف را مجدداً بازنگری کنید و سپس روشهای ارزیابی را که مورد استفاده قرار می گیرد به دقت بررسی کنید. آن را ساده نگه دارید. مشتری در بازگشت سرمایه خود در روابط عمومی شما متمرکز خواهد شد.

در اینجا ما به 8 عنصر اساسی یک کمپین موفقیت آمیز در روابط عمومی پرداخته ایم. اگر درک و اجرای هر یک از عناصر در یک کمپین روابط عمومی فعلی گنجانده شود، من مطمئن هستم که پیشرفت زیادی مشاهده خواهد شد. موفق باشید!


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد