درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 10:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42811صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 - 07:30
نحوه ادغام مسئولیت اجتماعی شرکت در استراتژی روابط عمومی
مسئولیت اجتماعی شرکت دارای ارزش روابط عمومی است، اما این برنامه ها فقط برای اهداف روابط عمومی نباید طراحی یا اجرا شوند. از دستگاههای روابط عمومی خود برای ارتباط با سیاستها، ابتکارات و موفقیتهای CSR با روشی مناسب و به موقع استفاده کنید. اما تأکید کنید که CSR در استراتژی تجاری، رهبری و فرهنگ کاری شما چقدر مهم است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) به طور فزاینده ای در شهرت یک شرکت مهم است. از این رو، کسب وکارها برای دستیابی به موفقیت،باید CSR را در استراتژی روابط عمومی (PR) خود ادغام کنند.
 
براساس بررسی های اخیر، اکثر مردم انتظار دارند که کسب وکارها در هر صنعت به مسئولیت اجتماعی شرکت متعهد شوند. با این حال، برای اثربخشی، تلاشهای CSR باید از ارزشهای اصلی یک برند ناشی شود نه یک کمپین ارتباطی.

برندهایی که به طور اصولی عمل می کنند، وفاداری مشتریان به طور فزاینده ارزش را تضمین می کنند. در مقابل، عدم ادغام مؤثر CSR با روابط عمومی می تواند شهرت و جریان درآمد شما را به خطر اندازد.

از CSR برای آگاهی از روابط عمومی استفاده کنید نه آن را تبلیغ کنید

مسئولیت اجتماعی شرکت دارای ارزش روابط عمومی است، اما این برنامه ها فقط برای اهداف روابط عمومی نباید طراحی یا اجرا شوند.

از دستگاههای روابط عمومی خود برای ارتباط با سیاستها، ابتکارات و موفقیتهای CSR با روشی مناسب و به موقع استفاده کنید. اما تأکید کنید که CSR در استراتژی تجاری، رهبری و فرهنگ کاری شما چقدر مهم است.

شرکت شما چگونه باید مشارکت کند؟

برای کسب بهترین نتیجه، ابتدا باید چگونگی تأثیرگذاری شرکت خود را مشخص کنید.

تحقیق و بازخورد منفرد از مشتریان راجع به اینکه چه موضوعاتی برای آنها مهمتر است، انجام دهید. از خود بپرسید: چگونه شرکت شما در موقعیت ایجاد تأثیر منحصر به فرد قرار گرفته است؟

از کارمندان خود به عنوان منبع ایده و رویکردهای CSR استفاده کنید

منابع اخلاقی را تأمین کنید

مصرف کنندگان می خواهند بدانند که محصولات مورد علاقه آنها از زنجیره تأمین پایدار حاصل می شود.

به عنوان مثال، بررسی کلاچ نشان می دهد که نیمی از مردم (58٪) معتقدند صنعت مد باید از منابع اخلاقی استفاده کند.

همه شرکت ها در مقیاس جهانی عمل نمی کنند، با این وجود همه باید نشان دهند که محصولات آنها بدون آسیب به مردم یا محیط زیست تهیه می شود.
 

فرهنگ شرکت، مسئولیت اجتماعی شما را نشان می دهد، بنابراین همپوشانی CSR با HR می تواند استراتژی روابط عمومی شما را نیز تقویت کند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


  نابینایان و هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد