درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 12:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دیکتاتوری‌ها در جنگ اطلاعاتی پیروز می‌شوند
  جایگزینی متن: افزایش بهره‌وری و ارتقای روابط‌عمومی
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42816صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 07:37
6 استراتژی موثر برای به دست آوردن مشتری هدف
داشتن حضور پررنگ در اینترنت ضروری است، اما نباید از روش های سنتی مانند میزبانی یک رویداد، غافل شوید. این می تواند به عنوان یک روش خارق العاده به شما امکان دهد تخصص خود را نشان داده و ارتباطات محکمی با مشتری هدف خود برقرار کنید.
  

 

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در اینجا شش استراتژی موثر برای به دست آوردن مشتری هدف آورده شده است:

 


تصویر برداری مفهوم مخاطبان هدف

هنگام رسیدن به هر نوع تصمیم استراتژیک، مشتری هدف خود را به خاطر بسپارید و وقتی این کار را انجام دهید، باید شروع به جذب مشتری بیشتر، بهبود شهرت برند خود کنید و در سطح بالاتری رقابت کنید.

پروفایل مشتری هدف را ایجاد کنید

گاهی اوقات می توانید برای تصویربرداری از مشتریان مورد نظر خود چالش برانگیز و درک روشنی از آنچه خواسته ها، نیازها، لایک ها و دوست نداشتن آنهاست، به وجود آورد. به همین دلیل است که می توانید پروفایل های مشتری هدف را ایجاد کنید، که به شما کمک می کند تا این گروه را بهتر بشناسید — این پروفایل ها باید ویژگی های مهم و اساسی زیر را:

- سن
- جنسیت
- محل
- درآمد
- وضعیت تأهل
- مشخصات

به اشتراک گذاشتن محتوا در رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی روشی مؤثر برای به دست آوردن مشتری هدف شماست، شما باید محتوای باکیفیتی را که برای مشتری هدف شما ایجاد شده و دارای ارزش است، به اشتراک بگذارید. برای ایجاد ارتباط و نشان دادن تخصص خود در این زمینه باید به نظرات و سوالات پاسخ دهید.

از بازاریابی دیجیتال استفاده کنید

امروزه بدون حضور پررنگ و آنلاین، موفقیت در هر صنعت دشوار است. شما باید یک وب سایت با کیفیت داشته باشید و در رسانه های اجتماعی فعال باشید. با این وجود، شما همچنین باید از شیوه های بازاریابی دیجیتال مانند SEO و PPC استفاده کنید تا دید آنلاین خود را افزایش دهید. علاوه بر افزایش آگاهی از برند و هدایت ترافیک بیشتر به سایت شما، این امر همچنین به شما در بهبود شهرت برند کمک می کند زیرا افرادی که حضور پررنگی در اینترنت دارند به عنوان چهره های معتبر در صنعت شناخته می شوند.

رویدادهای میزبان

داشتن حضور پررنگ در اینترنت ضروری است، اما نباید از روش های سنتی مانند میزبانی یک رویداد، غافل شوید. این می تواند به عنوان یک روش خارق العاده به شما امکان دهد تخصص خود را نشان داده و ارتباطات محکمی با مشتری هدف خود برقرار کنید.

چند مورد از این استراتژی ها را امتحان کنید.

از سیستم تلفن VoIP استفاده کنید

برای برنده شدن در گروه هدف خود، باید بتوانید خدمات عالی مشتری ارائه داده و با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. یک راه خوب برای این کار از طریق سیستم صوتی پروتکل اینترنت (VoIP) است، که نوعی نرم افزاری است که به شما امکان می دهد از طریق سیستم تلفنی از طریق اینترنت استفاده کنید. می توانید از یک سیستم تلفن VOIP برای مقیاس کردن حجم تماس، جمع آوری داده ها و درگیر شدن با مشتری مورد نظر خود استفاده کنید.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  نابینایان و هوش مصنوعی


  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"


  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد