درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 13:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42931صفحه نخست » خبر یکشنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 11:12
روابط عمومی و بهره گیری از دانش روز جهانی
داریوش محمدی مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین - صنعت بیمه علی رغم پیشرفت در این حوزه در سال‌های اخیر، نیازمند تدوین استراتژی های مناسب تری برای بهره گیری موثرتر از فضای جدید ارتباطات است. روابط‌عمومی به عنوان متولی این حوزه، نقش حساس و بی بدیلی در شرایط کنونی دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در دنیای کنونی که ارتباطات از جهات گوناگون در حال گسترش روزافزون است، استفاده از ابزارهای جدید ارتباطی به فرصتی تبدیل شده است تا از این طریق روشهای جدید مبتنی بر ارتباطات، جایگزین روش های سنتی گردد.


در این میان مدیریت، شناخت فضا، استفاده از دانش روز و تولید محتوای مناسب برای مخاطبین منجر به برقراری ارتباط دو سویه با جامعه و توسعه ارتباطات خواهد شد.


صنعت بیمه علی رغم پیشرفت در این حوزه در سال‌های اخیر، نیازمند تدوین استراتژی های مناسب تری برای بهره گیری موثرتر از فضای جدید ارتباطات است. روابط‌عمومی به عنوان متولی این حوزه، نقش حساس و بی بدیلی در شرایط کنونی دارد.


اکنون ابزارهای جدید و رسانه های اجتماعی هستند که به کمک روابط عمومی ها و عرصه اطلاع رسانی آمده اند تا ارتباطاتی نوین، پویا و کارآمد شکل بگیرد. روابط عمومی با درک نوپا و فراگیر بودن رسانه های جدید و شبکه های اجتماعی در زندگی امروزه و نیز با تجهیز هرچه بیشتر خود به دانش و بینش فضای جدید و پررنگ شدن نقش دانش مدارانه خود در این حوزه می تواند در مدیریت و بهره گیری از این فضا نقش تاریخی و ماندگاری ایفا نماید.


به نظر می رسد همانند سایر حوزه های فنی بیمه، "خلا دانش و بینش" در این حوزه، نیازمند توجه جدی است و درنتیجه بهره گیری از آموزش و دانش روز جهانی می تواند به بهره گیری هر چه بیشتر صنعت بیمه و مشخصا روابط عمومی صنعت از فضای جدید ارتباطات، کمک شایانی نماید.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد