درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 07:50   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43021صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 - 13:22
روابط عمومی و توسعه فرهنگ بیمه درکشور
سمیه محمدی مدیرروابط عمومی بیمه رازی - روابط‌عمومی در دوران کرونا و پساکرونا با چالش های بسیار بزرگی روبرو خواهد بود. دورانی که جامعه در رفتار خود تجدید نظر کرده است، تماس ها به حداقل رسیده و فاصله گذاری اجتماعی و رعایت اصول سلامتی از اجزاء اصلی آداب اجتماعی گردیده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومی در دوران کرونا و پساکرونا با چالش های بسیار بزرگی روبرو خواهد بود. دورانی که جامعه در رفتار خود تجدید نظر کرده است، تماس ها به حداقل رسیده و فاصله گذاری اجتماعی و رعایت اصول سلامتی از اجزاء اصلی آداب اجتماعی گردیده است.


به احتمال زیاد رعایت این قوانین نهادینه خواهد شد و جامعه آینده بسیار محتاط تر و مواظب تر خواهد بود زیرا لطمه پذیری خویش را به شدت تجربه کرده است.


در حقیقت روابط عمومی در تمام مدت با هدف برداشتن فاصله های اجتماعی و پیوند و نزدیکی هر چه بیشتر صنعت بیمه با گروه های هدف تلاش کرده است ولی اکنون باید خلاف اصول بنیادین روابط عمومی یعنی قبول فاصله گذاری اجتماعی وارد عمل شود و دوران جدیدی را آغاز کند. دورانی که قطعا تهدیدها و فرصت های جدیدی را خلق خواهد کرد.


استفاده از رسانه های اجتماعی اهمیت بسیار بیشتری پیدا کرده است و توسعه روابط عمومی هم از دیدگاه سخت افزاری و ساختاری و هم از دیدگاه روش و تاکتیک، مطالبات نوینی را مطرح می کند. رقابت در رسانه های اجتماعی جدی تر خواهد شد و بحث نوآوری در تبلیغات و روش های تبلیغاتی و اهمیت ایده پردازی خلاقانه، کیفیت تاثیر پیام ها را تعیین خواهد کرد.


در دورانی که جامعه به یک ترغیب و تحریک فعالیت های تجاری احتیاج دارد دیگر نباید ترس و نگرانی از خطرات را برای توجیه توسعه بیمه مدنظر قرار داد. بلکه صنعت بیمه را به عنوان یک همراه پایدار و صادق، از الزامات توسعه تجارت معرفی کرد و در عرصه همراهی و همکاری تجاری به عنوان یک شریک تجاری شناساند که موفقیت نهایی تجارت را ضامن خواهد شد. توجه به این نکته، نگرشی جدید به موضوع فرهنگ سازی بیمه در سطح جامعه خواهد داد. که بیمه شریک همراه و ضامن موفقیت شماست و نه فقط باید در کنار نگرانی های شما حضور داشته باشد. فرهنگ سازی بیمه را باید از نگرش به موضوع بیم و نگرانی و ریسک، به جهت همراهی، شراکت و قبول مسئولیت و تلاش و کوشش مضاعف برای موفقیت های تجاری مستمر و پایدار تبدیل کرد. این رسالت خطیر را باید با افتخار روابط عمومی به عهده بگیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد