درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 22:21   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4374صفحه نخست » صوت و فیلم روابط عمومیجمعه، 11 مرداد 1392 - 10:11
سخنرانی مهندس بیات در نشست تخصصی نقش فرآیندها در روابط‌عمومی
  

سخنرانی مهندس عبدالحسین بیات
در نشست تخصصی نقش فرآیندها در روابط‌عمومی

 

سخنرانی مهندس بیات در نشست تخصصی نقش فرآیندها در روابط‌عمومی

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در نشستی که چهارشنبه شب دوم مرداد در هتل ارم برگزار شد به ایراد سخن پرداخت.

 

در این نشست که به میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، انجمن متخصصان روابط‌عمومی و موسسه کارگزار روابط‌عمومی بود، دکتر بیات روابط‌عمومی را نبض تپنده و کلید سربلندی هر سازمان خواند. معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی اظهار کرد: روابط عمومی به عنوان کلید بالندگی و سربلندی هر سازمان نقشی تاثیر گذار در توسعه و رشد سازمان ایفا می کند.

 

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی جایگاه روابط عمومی را بسیار ارزشمند برشمرد و رشد و توسعه نقش روابط عمومی ها در عملکرد هر سازمان را سبب همگرائی بیشتر دانست. وی همچنین تصریح کرد: روابط‌عمومی یک هنر است که با در نظر گرفتن تمام سلایق و نظرها پل ارتباطی سازمان و مخاطبان می‌باشد.

 

وی با بیان این که صنعت پتروشیمی پیشتاز خصوصی سازی و اجرای اصل ٤٤ قانون اساسی پیشگام در کشور است، ارتباط سازمانی و دستوری در این صنعت را نیاز به همکاری بر اساس اصول شناخته شده و تعامل تبدیل شده و روابط عمومی سازمان با تمام ذینفعان خواند.

 

سخنرانی کامل دکتر عبدالحسین بیات در این نشست که با رونمایی کتاب استانداردهای روابط‌عمومی و اهداء جایزه ملی سال روابط‌عمومی همراه بود جهت استفاده بیشتر در ادامه قرار می‌گیرد...

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد