درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 22:07   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4378صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهجمعه، 11 مرداد 1392 - 10:55
تولید ملی وروابط عمومی
حبیب عشایری کارشناس روابط عمومی
  

شارا- توجه به تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی بطور حتم ثمرات قابل ملاحظه ای را در راستای رشد و توسعه سطح اشتغال کشور در بر خواهد داشت.  ضمن آنکه اهتمام عمومی به یک چنین امر بسیار مهمی  توان رقابتی بنگاه  های اقتصادی فعال در بخش های مختلف را در بازارهای منطقه ای و بین المللی مضاعف می نماید . بدیهی است تحقق سیاست فوق الذکر نیازمند یک عزم ملی پایدار در جهت بالا بردن کیفیت و استاندارد محصولات قابل عرضه در بازارهای داخلی و خارجی است تا از این طریق میل و رغبت مصرف کنندگان ایرانی بطور روز افزون برای انتخاب تولیدات داخلی افزایش یابد.  البته روابط عمومی ها همواره بعنوان چشم بینا و گوش شنوای مؤسسات و سازمان های دولتی و بنگاه های اقتصادی فعال در بخش های خصوصی و تعاونی نقش بسزایی  را در جهت اطلاع رسانی مناسب خدمات قابل ارائه به اقشار مختلف اجتماعی در جوامع مختلف ایفا نمودند ضمن آنکه متقابلاً روابط عمومی ها در چارچوب رسالت اصلی خودشان در عرصه خدمت رسانی به مردم با انتقال به موقع و صحیح مطالبات واقعی اقشار مختلف اجتماعی به دست اندرکاران و مسئولین امر، باعث میشود که صدای مشتریان به محصولات قابل عرضه دارای کیفیت تبدیل شود. 

در چنین شرایطی روابط عمومی  با بهره گیری از روش ها و شیوه های متعارف در حوزه های اطلاع رسانی، تبلیغات، بازاریابی و بازارداری، مشتری مداری و ارزیابی نظرات مخاطبان از طریق پرسشنامه و تجزیه و تحلیل مطالبات جامعه هدف در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی محصولات و خدمات گام های اثر گذاری  را در راستای محقق شدن ایده حمایت از سرمایه ایرانی برداشته است.  بنابراین توجه و عنایت ویژه به تولید ملی و حمایت و پشتیبانی از سرمایه های ایرانی بر پایه یک برنامه ریزی جامع و منسجم از سوی مراجع ذیربط در دولت و مجلس از یکسو و همکاری و مشارکت اساتید متخصص، کارشناسان، مدیران و فعالین اقتصادی بخش های گوناگون از سوی دیگر یقیناً آنرا به یک گفتمان ماندگار در معادلات اقتصادی تبدیل خواهد کرد مشروط بر آنکه روابط عمومی ها  بعنوان سخنگویان سازمان ها، مؤسسات و نهادهای فعال در بخش های مختلف اقتصادی ضمن شفاف سازی عملکرد دستگاه های مسئول تلاش لازم را در جهت برداشتن موانع و مشکلات پیشرو از طریق انتقال نظرات و انتقادات مشتریان به تصمیم گیرندگان به کار گیرند . تحکیم پایه های رویکرد مبتنی بر توسعه جامعه هدف بر اساس التزام به اصل صداقت در گفتار و کردار و تجلی آن بصورت تولیدات با کیفیت قابل عرضه و دارای توان رقابتی با محصولات مشابه خارجی استوار می باشد.  روابط عمومی ها نقش مهمی را در چارچوب اصل مورد اشاره ایفا می نمایند.  به عبارت دیگر در صورت تفویض اختیارات بیشتر به روابط عمومی های با محوریت تقویت ارتباطات درون و برون سازمانی به نظر چشم انداز تبدیل رویکرد تولید ملی و حمایت از سرمایه های ایرانی به یک گفتمان ماندگار اقتصادی روشن خواهد بود. 

   

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد