درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 04:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43899صفحه نخست » ادامه مطلب یکچهارشنبه، 1 مرداد 1399 - 09:42
این نشریه یکی از مهم‌ترین نشریاتی است که به دلیل ناامنی اقتصادی در دوران کرونا تعطیل می‌شود
مجله «کیو» پس از ۳۴ سال تعطیل می‌شود
خبر بدی در مورد مجله کیو دارم. شماره‌ای که روز ۲۸ ژوئیه منتشر می‌شود، آخرین شماره این نشریه خواهد بود. اپیدمی کرونا دلیل این تعطیلی است و دلیل دیگری برای آن وجود ندارد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سردبیر مجله پرنفوذ موسیقی «کیو» چاپ بریتانیا اعلام کرد که این نشریه پس از ۳۴ سال تعطیل می‌شود.
 
 به گزارش شارا به نقل از ایندیپندنت، «تد تسلِر» در یک توییت اعلام کرد که شماره ماه اوت این نشریه آخرین شماره آن خواهد بود.
 
 او نوشت: «خبر بدی در مورد مجله کیو دارم. شماره‌ای که روز ۲۸ ژوئیه منتشر می‌شود، آخرین شماره این نشریه خواهد بود. اپیدمی کرونا دلیل این تعطیلی است و دلیل دیگری برای آن وجود ندارد.»
 
 آقای کسلر در نامه سردبیر نوشت مشکلاتی که این نشریه در بازار نشریات چاپی با آن روبه‌رو بود با شیوع کووید ۱۹ تشدید شده است.
 
 او افزود: «در طول سردبیری من، کارمان مرتب و خوب بود و با توسل به راه‌های مختلف در بازار چالش‌برانگیز نشریات چاپی سرمان را از آب بالا نگه‌ داشته بودیم. کووید ۱۹ همه چیز را از میان برد.»
 
 اقای کسلر گفت: «من عمیقا از بابت شکستم در حفظ کیو پوزش می‌طلبم.»
 
 در ماه ژوئن، صاحب نشریه «کیو»، موسسه «باوِر میدیا» گفت این نشریه یکی از مهم‌ترین نشریاتی است که به دلیل ناامنی اقتصادی در بازار نشریات چاپی با خطر تعطیلی روبه‌رو شد. این موسسه افزود که نشریات مختلفش از جمله «امپایِر» و «گرازیا» را مورد بررسی قرار داده است و تصمیم گرفته تا تعدادی از آن‌ها را به فروش برساند.
 
 کریس دانکن، مدیر عامل شعبه بریتانیای موسسه «باور» به روزنامه گاردین گفت: «اپیدمی و قرنطینه کرونا روندی که از پیش‌تر صنعت چاپ را هدف قرار داده بود را تشدید کرد. متاسفانه به دنبال بحران کرونا انتظار نمی‌رود روند چاپ برخی نشریات که مورد چالش (بازار) قرار گرفته بودند، ادامه پیدا کنند.»
 
 «خبر بدی در مورد مجله کیو دارم. شماره‌ای که روز ۲۸ ژوئیه منتشر می‌شود، آخرین شماره این نشریه خواهد بود. اپیدمی کرونا دلیل این تعطیلی است و دلیل دیگری برای آن وجود ندارد. من آخرین شماره و نامه سردبیر را ضمیمه می‌کنم».
 
 مجله «کیو» که در سال ۱۹۸۶ بنیان گذاشته شد، یکی از ارکان روزنامه‌فروشی‌ها و یکی از مشهورترین نشریات موسیقی در بریتانیا بود./ آدام وایت

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد