درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 19:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4422صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 13 مرداد 1392 - 16:31
رتبه نخست بانک صادرات در اطلاع‌رسانی مناسب به بورس
  

 شارا- براساس رتبه‌بندی اخیر سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، از منظر کیفیت افشا و اطلاع‌رسانی مناسب، بانک صادرات ایران در سه ماهه اول سال92 توانسته است در شاخص‌های قابلیت اتکا و به موقع بودن اطلاعات، رتبه اول را در بین بانک‌های پذیرفته شده در بورس کسب نماید.
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در تازه‌ترین رتبه‌بندی سازمان بورس و اوراق بهادار که به منظور نظارت بیشتر و ایجاد انگیزه رقابتی در میان شرکت‌های بورسی انجام گرفته است این بانک براساس میزان اطلاع رسانی موثری که به آن سازمان داشته از منظر قابلیت اتکا و به موقع بودن اطلاعات توانسته است با کسب امتیاز 87 رتبه اول را در بین دیگر بانک‌های پذیرفته شده در بورس برای سه ماهه اول سال92 به خود اختصاص دهد. در ضمن، رتبه این بانک در سال 90 در بین بانک‌های حاضر در بورس در جایگاه هفتم بوده که با تلاش و کوشش‌های صورت گرفته و تاکید بر شفافیت و ارائه اطلاعات صحیح و دقیق وضعیت بانک در شاخص‌های اصلی همچون قابلیت اتکا و به موقع بودن آنها ارتقا یافته است و روند روبه رشد بانک دراصلاح و بهبودی شاخص‌های مهم در بورس موجب شده تا بانک صادرات در پایان سال 91 در بین بانک‌های حاضر در بورس رتبه دوم را به خود اختصاص دهد که این امر بیانگر مسوولیت‌پذیری و پاسخگو بودن بانک به سهامداران، مشتریان و استفاده کنندگان از اطلاعات است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد