درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 07:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44579صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیجمعه، 28 شهریور 1399 - 08:18
معرفی کتاب “چرا مردان نالایق زیادی به رهبری می‌رسند؟”
به اطراف خود در محل کار نگاهی بیاندازید. تلویزیون را روشن کنید. رهبری نالایق همه‌جا وجود دارد و نمی‌توان انکار کرد که اکثر این رهبران مرد هستند.
  

 

نویسنده: توماس شامورو-پری‌موزیک
سال: ۲۰۱۹

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| به اطراف خود در محل کار نگاهی بیاندازید. تلویزیون را روشن کنید. رهبری نالایق همه‌جا وجود دارد و نمی‌توان انکار کرد که اکثر این رهبران مرد هستند.

توماس شامورو-پری‌موزیک در این کتاب به موقع و برانگیزاننده دو پرسش نیرومند مطرح می‌کند: چرا تا این اندازه برای مردان نالایق راحت است که به رهبری برسند؟ چرا تا این اندازه برای افراد شایسته و به ویژه زنان شایسته دشوار است که پیشرفت کند؟

شامورو-پری‌موزیک بر اساس دهه‌ها تحقیق عمیق به این نتیجه می‌رسد که اگرچه اکثریت رهبران را مردان تشکیل می‌دهند اما عملکرد آنها در قیاس با رهبران زن پائین تر است. در واقع، اکثر سازمان‌ها، رهبری را با داشتن دسته‌ای از صفات مخرب نظیر اعتماد بنفس بیش‌از اندازه و نارسیسیم (خودشیفتگی) برابر می‌گیرند. به عبارت دیگر، این صفات شاید باعث شوند تا فردی به رهبری برسد اما هنگامی که او در مسند رهبری نشست برای او مخرب هستند.

همه ما وقتی متضرر می‌وشیم که زنان شایسته و مردانی کنار گذاشته می‌شوند که با الگوی رایج تطابقی ندارند. نتیجه کار یک نظام به شدت ناقص است که غرور را بالاتر از فروتنی و هیاهو را بالاتر از خردمندی می‌نشاند.

راه بهتری هم وجود دارد. شامورو-پری‌موزیک به روشنی به ما نشان می‌دهد که برای رهبری به چه چیزی نیاز است و چطور سیستم‌ها و فرآیندهای جدید می‌توانند به ما برای نشاندن افراد شایسته در مسند امور کمک کنند.


مروری بر اظهارنظرها درباره کتاب

انتخاب به عنوان بهترین کتاب کسب‌وکار ماه از نظر فایننشال تایمز

انتخاب به عنوان یکی از کتاب‌های فهرست بیزینس اینسایدر با عنوان “۱۴ کتاب کسب‌وکار که باید هرکسی در سال ۲۰۱۹ مطالعه کند”

“تحسین ویژه برای کتاب چرا مردان نالایق زیادی به رهبری می‌رسند (و چگونه می‌توان این مسئله را رفع کرد؟)”

سیندی گالوپ، موسس و مدیر عامل IfWeRanTheWorld: “تنها کتاب مهم درباره رهبری در زمانه ما. این چشم‌انداز بصیرت‌افزا، نوآورانه و اصیل یک متن ضروری برای هرکسی است که می‌خواهد بهترین افراد را برای رهبری کسب‌وکارش انتخاب کند و خودش تبدیل به بهترین فردی شود (چه زن و چه مرد) که می‌تواند باشد. حالا من این کتاب را به عنوان هدیه به هرکسی که در کسب‌وکار و زندگی می‌شناسم، هدیه خواهم داد.”

اویوا ویتنبرگ-کاکس، نویسنده کتاب پرفروش هفت‌گام تا رهبری یک کسب‌وکار متوازن از نظر جنسیتی:

“این کتاب شگفت‌انگیز نشان می‌دهد که چگونه توازن جنسیتی به عنوان اهرمی برای عملکرد بالاتر در کسب‌وکارها عمل می‌کند. یک مانیفست دلربا برای گذار از استانداردهای مردسالارانه رهبری سنتی، ناکارآمد و با اعتماد به نفس بالا به سوی چیزی که رهبری که کارآمد، الهام‌بخش و مشارکتی است. متنی درخشان و به هنگام است.”

باربارا کلرمان، جیمز مک‌گرگور مدرس در حوزه رهبری عمومی، دانشکده کندی هاروارد:

” از عنوان کتاب چرا مردان نالایق زیادی به رهبری می‌رسند؟ مشخص است که توماس شامورو-پری‌موزیک کتاب سرزنده و برانگیزاننده‌ای نگاشته است. اگر کسی که به موضوع رهبری و تفاوت جنسیتی علاقمند است به این کتاب نگاهی بیاندازد در آن مسائل و نتیجه‌گیری‌هایی می‌یابد که ارزش گردآوری دارند.”


درباره نویسنده

توماس شامورو-پری‌موزیک دانشمند استعداد برتر درگروه Manpower، استاد روانشناسی کسب‌وکار در یونیورسیتی کالج لندن و دانشگاه کلمبیا و همچنین دانشیار آزمایشگاه مالی کارآفرینی هاروارد است.

منبع: https://weblogibc-co.com
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران


  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد