درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 16:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44827صفحه نخست » مقالات روابط عمومیپنجشنبه، 17 مهر 1399 - 05:50
در کنار یکدیگر باشید
ابراز همدلی نسبت به کارکنان و درک مشکلات و نگرانی‌های آنها، مثل مرخصی بدون حقوق یا مراقبت از کودکان، به‌خصوص در شرایط پرفشار از اهمیت زیادی برخوردار است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| تنها راه مدیریت بحران کرونا و شکستن منحنی شیوع، قبول مسئولیت توسط همه افراد است – کارکنان در قبال همکاران، شرکت‌ها در قبال کارکنان و شرکای تجاری.

رهبران خود را آماده کنید.

 

بر عهده رهبران است که همچون فانوس دریایی یا ستاره شمالی، راه عبور از سرزمین ناشناخته را نشان دهند. این ندای درک و همدلی است. بسیاری از مردم ترسیده‌اند. روابط همدلانه و آگاهانه به کارمندان کمک می‌کند که به مسیر پیش رو چشم بدوزند. شرکت‌ها باید از طریق آموزش و هدایت، حساسیت مدیران را که استرس زیادی تحمل می‌کنند، برانگیزند.

 

ابراز همدلی نسبت به کارکنان و درک مشکلات و نگرانی‌های آنها، مثل مرخصی بدون حقوق یا مراقبت از کودکان، به‌خصوص در شرایط پرفشار از اهمیت زیادی برخوردار است.

از کارکنان و خانواده‌هایشان حمایت کنید. در هر بحرانی درک متقابل اهمیت دارد. این تنها راه تشخیص راه‌حلی است که باید به‌سرعت و بدون رعایت تشریفات اداری انجام گیرد. مدیران خط مستقیم باید بتوانند در زمان لزوم تصمیماتی اتخاذ کنند،

 

مثلاً ساعات کاری انعطاف‌پذیرتر را تعیین کنند تا کارکنان بتوانند در طول روز از کودکان خود مراقبت کنند و بعدازظهرها سر کار بروند. شرکت‌ها همچنین می‌توانند به یکدیگر کمک کنند، بدین‌صورت که بسترهایی را فراهم نمایند تا کارکنان بتوانند بهترین ایده‌های عملی را به اشتراک بگذارند یا راهکارهای مراقبت از کودکان را سازمان‌دهی کنند.
مطالب مرتبط: رفتارهایی که به رهبران در مواجه با بحران کمک می‌کنند

ساخت و تقویت اکوسیستم‌ها. می‌توان راه‌حل‌های مشترک و مقطعی را در همکاری با سایر شرکت‌ها برقرار نمود. برای مثال، متصدیان رستوران چینی Xibi و Yunhaiyao با Hema سوپرمارکت زنجیره‌ای تحت مالکیت Alibaba، همکاری می‌کنند تا مانع اخراج ۲۰۰۰۰ کارمند شوند. صدها نفر از کارکنانی که به دلیل محدودیت‌ها نمی‌توانستند در رستوران‌ها کار کنند، توسط خرده‌فروشی آنلاین استخدام شدند تا تقاضای فوری آنها برای نیروی کار اضافی را برآورده سازند و با کمک آنها پاسخگوی موج ناگهانی تقاضا خرید باشند.

هدف بزرگ تری را برآورده کنید.

 

اندازه گیری میزان تأثیری که اقتصاد کلان از بحران کنونی متحمل شده، غیرممکن است، اما اهمیت دارد. مشارکت اجتماعی شرکت می‌تواند این پیامدهای منفی را کاهش دهد. مسئله اصلی بر سر اهداف است. منافع همه ذینفعان در بلندمدت، به نحو ناگسستنی به یکدیگر پیوند خورده است. شرکت‌ها باید برای خودشان مشخص کنند که در این زمینه می‌خواهند چه نقشی ایفا کنند و رویکردهای آن ها در حال تغییر است.

 

شرکت‌ها به نحو فزاینده‌ای هدف خود را فراتر از صرف کسب سود می‌دانند و درنتیجه تأثیر اجتماعی و زیست‌محیطی آن ها در حال رشد است. برای مثال، Alibaba کمکی ۱۴۴ میلیون دلاری برای تأمین وسایل پزشکی در اختیار مقامات استان هوبئی قرار داده است.

به آمادگی دیجیتال خود سرعت ببخشید.

 

کووید-۱۹ باعث تقویت کار هوشمند شده است. این شرایط فرصتی را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند تا رویه‌های کار هوشمند را تنظیم نمایند. نکات زیر در زمانی که بسیار از کارکنان از خانه کار می‌کنند، اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

نیازها را تخصیص دهید و سخت‌افزار موردنیاز را تأمین کنید.

 

این امر صرفاً با ارائه موبایل و هدفون به کارکنان محقق نمی‌شود؛ بلکه ثبات شبکه نیز اهمیت دارد. آزمون‌های سنجش فشار روی شبکه، تضمین می‌کند که سیستم‌ها زیر بار سنگین به عملکرد خود ادامه می‌دهند. داشتن راه‌حل پشتیبان نیز ضروری است.

نرم‌افزارها و ابزارهای مناسب را فراهم کنید.

 

ابزارها و برنامه‌های ویدئو کنفرانس برای تیم مجازی، همکاری از راه دور را تسهیل می‌کند. این ابزارها برای کارکنان نیز اهمیت دارد، چراکه امکان دسترسی امن به فایل‌های مشترک و بازیابی آن‌ها را فراهم می‌کند.

افراد خود را برای آمادگی دیجیتال آموزش دهید.

 

بسیاری از افراد تجربه و عادت دورکاری را ندارند؛ بنابراین لازم است که آموزش دیجیتال و ابزارهای خودآموزی برای سطوح مختلف (مبتدی، پیشرفته) در اختیار هر تیم یا بخش قرار گیرد. این آموزش باید تا جای ممکن با یادگیری دیجیتال و برنامه آموزشی مقدماتی انطباق داشته باشد. کارکنان می‌توانند یادداشت‌های خود را در جوامع عملی به اشتراک بگذارند.

تیم‌های پشتیبانی فنی بسازید.

 

تیم‌های تعیین‌شده برای پشتیبانی فنی باید در محل حضور داشته باشند تا مطمئن شوند دورکاری به‌راحتی انجام می‌گیرد.
 

منبع: https://weblogibc-co.com

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد