درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 02:28   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4487صفحه نخست » فروشگاه آنلاین کتاب‌های روابط‌عمومیچهارشنبه، 16 مرداد 1392 - 19:46
دانلود کتاب کنترل رسانه ها
  

نام کتاب :  کنترل رسانه ها

نویسنده :  نوآم چامسکی

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۰۲

قالب کتاب : PDF دانلود مستقیم کتاب

حجم فایل :  ۲,۷۵۰  کیلوبایت

توضیحات : نوآم چامسکی از بزرگترین متفکران و روشنفکران حال و حاضر جهان است که در آمریکا مشغول نظریه پردازی و استاد بازنشسته دانشگاه MIT است و بر خلاف معمول،نقد های تند و تیزی هم به سیاست های میهن ابر قدرتش،آمریکا دارد. کتاب حاضر که از کتب موثر ولی کم حجم اوست،در باب نقش مهم رسانه ها در تعیین و کنترل افکار «توده مردم» سخن می گوید،چامسکی در مقدمه می نویسد: «نقش رسانه های گروهی در سیاست های معاصر ما را وامی دارد از خود بپرسیم،که مایلیم درون چه اجتماع و چه دنیای زندگی کنیم؟ این موضوع را با دو برداشت متفاوت از دموکراسی می توان روشن کرد . .. در برداشت اول،چنین برمی آید که عموم مردم دارای امکانات و وسایل شرکت در مسیری با معنا از مدیریت امور سرنوشت ساز خود و همچنین دارای ابزارهایی از اطلاعات آزاد و بازداشته باشند.اگر به فرهنگ لغت رجوع کنیم،با معنایی در همین ردیف روبرو می شویم ! برداشتی دیگر از دموکراسی اینست که مردم جامعه از «باید» از دخالت در تعیین سرنوشت جامعه ی خود محروم باشند،و وسایل اطلاع رسانی و رسانه ها باید شدیدا تحت کنترل «نظام حاکم» بر جامعه قرار گیرد.شاید این تفسیر زیاد خوشایند نباشد ! ولی بهتر است قبول کنیم که این درک غالب حاکم بر جوامع است،که در واقع مدت هاست نه تنها در عمل،بلکه در تئوری نیز جایگاهی برای خود باز کرده است . . . »

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد