درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 15:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45078صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 4 آبان 1399 - 08:02
نقش اعتماد در بازیابی کووید-19
تحقیق نشان می ‎دهد که وجود اعتماد در سازمان، انبوهی از نتایج مثبت را به همراه خواهد داشت: جوامعی که حس اعتماد قدرتمندتری داشته باشند، توانایی بهتری برای پاسخگویی به بحران‎ها خواهند داشت. اعتماد موجب ارتقای رشد اقتصادی، نوآوری، ثبات و بهداشت عمومی خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| تحقیق نشان می ‎دهد که وجود اعتماد در سازمان، انبوهی از نتایج مثبت را به همراه خواهد داشت: جوامعی که حس اعتماد قدرتمندتری داشته باشند، توانایی بهتری برای پاسخگویی به بحران‎ها خواهند داشت. اعتماد موجب ارتقای رشد اقتصادی، نوآوری، ثبات و بهداشت عمومی خواهد شد.


بااین‌حال میزان اعتماد به موسسه‎ های خدمت ‎رسان و حافظ منافع مردم – کسب ‎وکارها، دولت، رسانه ‎ها، سازمان‎ های غیردولتی (NGOها) و سایر نهادهای مشابه – رو به افول بوده است. با عنایت به افزایش دوگانگی‎ های سیاسی، تغییرات سریع فناوری، گسترش اطلاعات نادرست و انتظارات جدید از جامعه و نیروی کار، کمتر از 20 درصد از افراد دنیا به سیستم کنونی اقتصاد خود اعتماد دارند.

 

یک مطالعه‎ در سال 2020 نشان داد که مردم، هیچ نهادی اعم از کسب‎‏ وکارها و دولت‎ ها تا NGOها و رسانه ها را اخلاق‌مدار، شایسته و منصف نمی ‎دانستند. با کاهش اعتمادمان به نهادها، ترس‌مان در زمینه‌ مشاغل، اقتصاد، آینده، دسترسی به حقیقت و نابرابری افزایش یافته است.


در دوران بحران – نظیر شیوع یک پاندمی (کرونا) – اعتماد می ‎تواند یکی از عناصر کلیدی در انتشار اطلاعات حیاتی، حفظ اطمینان و کنترل یک بیماری باشد. از سوی دیگر، بی ‎‏اعتمادی می‎ تواند تاثیر معکوسی را داشته باشد. فراخوان‎ ها برای «مسطح کردن منحنی» و رعایت فاصله‎ گذاری اجتماعی، بدین معناست که باید به همدیگر احترام بگذاریم – شاید بیش از احترامی که در گذشته برای همدیگر قائل بودیم – تا به بهترین نتایج دست پیدا کنیم.

 

بنابراین هم‌اکنون باید بیش‌ازپیش برای یکدیگر اهمیت قائل شویم و به‌عنوان رهبر یک کسب‎ وکار، آن را در تمامی اقدامات فردی‌مان جاری کنیم. نیت خالص یک رهبر برای برقراری اعتماد در دوران بحران، می‌تواند موجب برتری او برای هدایت شرکت در این دوران پر از ابهام شود. به‌عبارت‌دیگر، عموماً می‎ توان یک رهبر قابل اعتماد را یک رهبر بهبودپذیر قلمداد کرد.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد