درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 18:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45093صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 7 آبان 1399 - 09:57
کرونا: تقویت توانمندی‎‏ های دیجیتال
اگر به دنبال به‎ کارگیری از راه دور نیروهای پراکنده هستید، مطمئن شوید که ابزارهای حفاظتی لازم برای پشتیبانی از شبکه ها و داده‎‏ ی خود را در اختیار دارید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| توصیه‏‎ های «فاصله‏ گذاری اجتماعی» موجب شده‌اند که سازمان‎ها، عملیات خود در فضای مجازی و دیجیتال را گسترش دهند. بسیاری از سازمان‎ ها، از افرادشان خواسته ‏اند که وظایف خود را از راه دور انجام دهند. اگر در حال آماده‌سازی سازمان برای افزایش دورکاری هستید، مطمئن شوید که سازمان ظرفیت فناوری لازم برای پشتیبانی از این فرایند را داشته باشد. پهنای باند، زیرساخت وی‌پی‌ان، سازوکارهای کنترل دسترسی و تایید، و ابزارهای امنیتی باید بتوانند پاسخگوی اوج ترافیک و تقاضاهای سازمان باشند. دسترسی از راه دور/ وی‌پی‏ان را در اختیار پیمانکارها و شرکت ‎های ثالث بگذارید که پشتیبان خدمات حیاتی شما هستند و مجوز ابزارهای همکاری را خریداری کنید.


افزایش ناگهانی فعالیت آنلاین، می ‎تواند پیامدهای بزرگی را برای ثبات سیستم، قدرت شبکه و امنیت داده‎ ها داشته باشد، علی‌الخصوص در بخش ‎‏هایی از دنیا که سیستم‎‏ های ارتباطات از راه دور و زیرساخت‏ های خوبی توسعه نیافته ‏اند. کمپانی‌ها باید به‌سرعت دست‌به‌کار شوند و با اطمینان از به ‎کارگیری سیستم ‎ها و پرسنل پشتیبانی کافی، مواجهه‌ی خوبی را با تحولات محل کار و نیروهای خود داشته باشند. همچنین باید تاثیر این شرایط بر القای حس انزوای اجتماعی به کارکنان را در نظر بگیرید – یا فقدان احتمالی در نوآوری سازمان که در صورت محدودسازی تعاملات رودررو رخ می‎دهد.


اگر به دنبال به‎ کارگیری از راه دور نیروهای پراکنده هستید، مطمئن شوید که ابزارهای حفاظتی لازم برای پشتیبانی از شبکه ها و داده‎‏ ی خود را در اختیار دارید.


یکی از دغدغه های ویژه، افزایش ریسک سایبری در صورت پراکندگی ناگهانی نیروی کار است. اگرچه بسیاری از کمپانی‌ها شرایط لازم برای دورکاری را فراهم آورده ‎اند، اما تعداد بسیار اندکی از آن‎ها دارای پروتکل‏ های مناسب برای امنیت سایبری خود هستند. از زمان آغاز بحران، کلاهبرداری‌های فیشینگ و سایر حملات افزایش خواهند یافت و کارکنانی که در محل کارشان حضور ندارند را هدف می ‎‏گیرند. اگر به دنبال پراکنده ‎سازی نیروی کار و به ‎کارگیری از راه دور آن‎ها هستید، مطمئن شوید که جوانب احتیاطی لازم برای حفاظت از شبکه و داده ‎ها خود را به کار گرفته ‎اید.


با توجه به تحولات رفتاری در این دوران، حفظ رابطه‎ ی مجازی با مشتریان نیز چالش‏ هایی را به همراه دارد. با افزایش واهمه ‎های مردم آمریکا از کرونا در اوایل ماه مارس، شاهد افزایش 52 درصدی در خریدهای آنلاین و صعود 8.8 درصدی تعداد خریداران آنلاین نسبت به آمار مشابه سال گذشته بودیم. درحالی ‏که خرده‌فروش ‏‎های آنلاین به دنبال انتقال خریداران به فضای آنلاین و کاهش ترافیک فروشگاه ‎های شان هستند، باید مطمئن شوند که توانایی‎‌های برآورده‏ سازی این شرایط را در اختیار دارند. آسیب‎ های بلندمدت ناشی از فراهم‎ سازی خدمات پایین‌تر از استاندارد، بسیار بیشتر از کاهش فروش در کوتاه‎ مدت خواهد بود.
 

منبع: https://weblogibc-co.com

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد