درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 00:50   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45288صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 17 آبان 1399 - 21:43
یک دستورالعمل بسیار مهم برای مدیریت بحران برندها
در این مواقـع فکـر کردن به این که چه واکنشی باید نشـان دهیـد، کـار سختی است و هر چقـدر هم که هوشمنـد باشید، باز هم نیاز به یک راهنمــا دارید تا بهترین اقدام‌ها را به شما یادآوری کند. اینفوگرافی و چک‌لیست زیر، همان نقشـه راهنمـایی است که اقدامات مناسب در هنگام بـروز بحـران برنـد را به شما پیشنهاد می‌دهد:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| پست‌ها یا توییت‌های انتقادی کاربران درباره‌ی برندها، یکی از پربازدیدترین محتواها در شبکه‌های اجتماعی است و گاهی آنقدر بازنشر می‌شوند که به بحرانی برای برند تبدیل می‌شوند. پسـت‌های اغراق‌آمیـز درباره کیفیت خدمات شما، حملات سـایبری، شایعات، همه و همه محتواهـایی هستند که می‌توانند به شکل ویروسی پخش شوند و برند شما را به سمت بحران ببرند.

در این مواقـع فکـر کردن به این که چه واکنشی باید نشـان دهیـد، کـار سختی است و هر چقـدر هم که هوشمنـد باشید، باز هم نیاز به یک راهنمــا دارید تا بهترین اقدام‌ها را به شما یادآوری کند.

 



اینفوگرافی و چک‌لیست زیر، همان نقشـه راهنمـایی است که اقدامات مناسب در هنگام بـروز بحـران برنـد را به شما پیشنهاد می‌دهد:




 


این اینفوگرافی و چک‌لیست را ترجمه و طبق شرایط کسب‌وکار کشورمان بومی‌سازی کرده‌ایم تا در شرایط حساس به شما کمک کند که بحران را به حداقل برسانید و خیلی سریع ارتباطتان با افکار عمومی را احیـا کنید.


منبع: نیوزباکس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد