درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 14:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45415صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 27 آبان 1399 - 07:12
کتاب مقدمه ای بر روابط عمومی استراتژیک منتشر شد
کتاب مقدمه ای بر روابط‌عمومی استراتژیک ترجمه «محمدرضا حقیقی» و «بابک شایسته» به چاپ رسید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| کتاب مقدمه ای بر روابط‌عمومی استراتژیک ترجمه «محمدرضا حقیقی» و «بابک شایسته» به چاپ رسید.

به گزارش شارا به نقل از ایرنا، «محمدرضا حقیقی»، مترجم این کتاب روز سهشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کتاب را می توان به عنوان جدیدترین کتاب ترجمه در حوزه ارتباطات طی سال ۲۰۲۰ میلادی به شمار آورد.


وی افزود: محتوای این کتاب شامل بخش هایی چون روابط عمومی رسانه های دیجیتال و اجتماعی، استراتژی ها و راهبردهای صنعت روابط عمومی، ساختاربندی های ارتباطی، تکنیک های تولید محتوا و مدل های ارتباطی است.


وی خاطر نشان کرد: این کتاب می خواهد بگوید که به چه دلیل باید به روابط عمومی به عنوان یک وظیفه استراتژیک توجه کرد و چگونه می توان این کارکرد را به مؤثرترین نحو انجام داد.


«حقیقی» اضافه کرد: نقش راهبردی و استراتژیک روابط عمومی در سازمان در دنیای امروز بدون هیچ شبهه ای پذیرفته شده است.


وی افزود: امروزه روابط عمومی در سطوح استراتژیک و عالی سازمان و کارگزار روابط عمومی در درون تیم رهبری سازمان یا هیأت مدیره قرار دارد زیرا اصولاً روابط عمومی یک مدیریت استراتژیک است یا در مدیریت استراتژیک سازمان نقش اساسی دارد.
به گفته وی در این کتاب تلاش شده است تا مدیران روابط عمومی با آخرین تکنیک های روز دنیا در این حوزه حساس و پرمخاطب آشنا شوند.


 این کتاب در ۱۵۸ صفحه به همت سازمان جهاد دانشگاهی به چاپ رسید و همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در اختیار مدیران حوزه ارتباطات و اصحاب رسانه و همچنین فعالان حوزه روابط عمومی کشور قرار گرفته است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد