درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 12:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45462صفحه نخست » مقالات روابط عمومیجمعه، 30 آبان 1399 - 07:32
امارات: کرونا، امنیت و نفش روابط‌عمومی‌ها
نویسنده: احمد کمیل - در مورد خاص مقابله با ویروس کرونا، روابط‌عمومی شرکت‌ها و نهادهای امنیتی فعال در این کشور نقش فعالی را در آموزش راه‌های مقابله و محدودسازی شیوع ویروس کرونا بازی کردند و باعث شدند تا اثربخشی این آموزش‌ها با کمک نیروهای امنیتی آموزش دیده به کل جامعه منتقل شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومی نهادهای امنیتی امارات متحده نیز در کنار سایر کارشناسان و ماموران فعال در زمینه تامین امنیت جامعه عملکرد موفقی در زمینه کنترل موارد ابتلا و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در کشور نشان دادند. در زمان وقوع همه‌گیری ویروس کرونا در جهان و به تبع آن در امارات، بیش از 50 هزار مامور امنیتی در امارات متحده عربی فعال بودند که اغلب آنها از قبل برای مقابله با بحران‌های اجتماعی از جمله مقابله با بیماری‌های واگیردار آموزش دیده بودند.


وظیفه آموزش نیروهای امنیتی در امارات بر عهده روابط‌عمومی وزارت داخلی این کشور گذاشته شده بود و دست اندرکاران این بخش از وزارت داخله امارات توانسته بودند ضمن ارائه آموزش‌های فنی لازم به ماموران امنیتی، هم قبل و هم بعد از آغاز همه‌گیری ویروس کرونا تا حد زیادی از تبدیل شدن این همه‌گیری به بحرانی امنیتی و اجتماعی جلوگیری نمایند. عملکرد حرفه‌ای و موفق ماموران امنیتی اماراتی به‌ویژه در فرودگاه‌ها و همچنین در مرزهای آبی این کشور در تشخیص و شناسایی مبتلایان و برخورد مناسب و حرفه‌ای با آنها نشان از آن داشت که این افراد از مدت‌ها قبل و در بلندمدت تحت آموزش‌های کاملی قرار گرفته‌اند و از آمادگی ذهنی کافی در برخورد با بحران‌هایی شبیه به همه‌گیری کرونا برخوردار بوده‌اند.


در واقع، بخش روابط‌عمومی وزارت داخله امارات متحده عربی طی سالیان اخیر کوشید تا تنها بر روی وظایف اطلاع‌رسانی و خبرپراکنی خود محدود نشده و در بخش فرهنگ‌سازی و آموزش نیروهای امنیتی و نیروهای پلیس کشور عملکرد درخشانی را به ثبت رساند و در نتیجه ما شاهد آن بودیم که این نیروهای تامین کننده امنیت جامعه، با کمترین چالش و برخورد خشن و با کمترین سهل انگاری و ضعفی نسبت به انجام وظایف خود عمل نمایند.


در مورد خاص مقابله با ویروس کرونا، روابط‌عمومی شرکت‌ها و نهادهای امنیتی فعال در این کشور نقش فعالی را در آموزش راه‌های مقابله و محدودسازی شیوع ویروس کرونا بازی کردند و باعث شدند تا اثربخشی این آموزش‌ها با کمک نیروهای امنیتی آموزش دیده به کل جامعه منتقل شود و این نیروها به سفیران سلامت و نمایندگان رسمی وزارت بهداشت و سایر نهادهای دولتی مسئول مهار ویروس کرونا تبدیل شوند و بدین ترتیب مسئولیتی جدید برای نیروهای امنیتی که به طور سنتی بیشتر بر روی حفظ امنیت جانی و مالی شهروندان تمرکز می‌کردند، تعریف شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد