درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 09:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45510صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 29 آذر 1399 - 06:58
مزایای نشر دیجیتال: چرا باید به نشر دیجیتال روی آورید؟
کاهش هزینه‌ها یکی از بارزترین مزایای نشر دیجیتال است. به این فکر کنید که چه مقدار پول برای تولید نسخه‌های چاپی صرف می‌شود: هزینه کاغذ، هزینه چاپگرها و حمل و نقل نشریات. همه این هزینه‌ها را جمع کنیم چقدر می‌شود!
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| کاهش هزینه‌ها یکی از بارزترین مزایای نشر دیجیتال است. به این فکر کنید که چه مقدار پول برای تولید نسخه‌های چاپی صرف می‌شود: هزینه کاغذ، هزینه چاپگرها و حمل و نقل نشریات. همه این هزینه‌ها را جمع کنیم چقدر می‌شود!


وقتی نشریه شما دیجیتالی است، دیگر هیچ‌کدام از این‌ها موضوعیت ندارند. البته هنوز هم ملزم به پرداخت هزینه‌هایی خواهید بود - انتشار مجله به صورت دیجیتال کاملاً رایگان نیست - اما هزینه‌ها به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.


پرداخت هزینه خدمات میزبانی وب بسیار ارزان‌تر از هزینه ارسال هزاران مجله در سراسر کشور است. می‌توانید پولی را که پس‌انداز می‌کنید صرف کار خود کنید تا به رشد بیشتر آن کمک کنید.

حفظ محیط زیست


کاملاً واضح است که ما باید در مورد زباله‌هایی که تولید کرده‌ایم کاری انجام دهیم. فکر می‌کنیم که فضای دفن زباله نامحدود داریم، اما قطعاً اینطور نیست.


با دیجیتالی شدن می‌توانید سهم خود را برای کمک به مادر زمین انجام دهید. با صرف نظر کردن از انتشار منظم نسخه چاپی، به صرفه‌جویی کاغذ کمک خواهید کرد و از هدر رفتن آن جلوگیری می‌کنید.

به مخاطب بیشتری دسترسی دارید


از دیگر مزایای نشر دیجیتال تعداد افرادی است که می‌توانید به آنها دسترسی پیدا کنید. در انتشارات چاپی، تیراژ شما محدود است. هزینه‌های تولید و حمل و نقل تعیین می‌کند که به چند نفر دسترسی داشته باشید.


در فضای دیجیتال، مخاطبان شما عملا نامحدود هستند. مجلات محلی می‌توانند به مردم منطقه دیگری از کشور ارسال شوند. نشریات ملی می‌توانند دامنه خود را در سراسر جهان گسترش دهند.

درباره خوانندگان خود بیشتر بدانید


مسلماً مهم نیست که مخاطبان شما چند نفر هستند، شما می‌خواهید درباره خوانندگان خود بیشتر بدانید. چه کسی از محتوایی که به اشتراک می‌گذارید، استفاده می‌کند؟ بیشتر دوست دارند در مورد چه چیزهایی اطلاعات کسب کنند؟

می‌توانید اطلاعات جمعیتی را از داده هایی که به عنوان نشریه چاپی جمع‌آوری می‌کنید، به دست بیاورید- مانند موقعیت‌های جغرافیایی خوانندگان. از طرف دیگر، انتشار دیجیتال دسترسی به اطلاعات ارزشمند را فوق‌العاده آسان می‌کند.


می‌توانید نگاهی به تجزیه و تحلیل وب‌سایت خود بیندازید که کدام عناوین بیشتر از سایرین کلیک شده است. سپس، می‌توانید محتوای خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که مطلبی باشد که افراد تمایل دارند بخوانند.


همین مورد در داده‌های تبلیغاتی اعمال می‌شود. اگر بررسی کنید که افراد معمولاً روی چه چیزی کلیک می‌کنند، اطلاعات ارزشمندی در مورد آن‌چه آنها به آن علاقه دارند به دست می‌آورید.

درآمد تبلیغاتی آسان‌تر


به تمام کارهایی که برای کسب درآمد تبلیغاتی برای یک نشریه چاپی باید انجام دهید، فکر کنید. شما با چند نفر به عنوان تبلیغ‌کنندگان بالقوه برای فروش فضای تبلیغ در ارتباط هستید؟


هرکسی که در نسخه چاپی اقدام به فروش آگهی کرده باشد، می‌داند که چقدر این کار سخت است. نشر دیجیتال، تبلیغات را بسیار آسان‌تر کرده است. شما می‌توانید از داده‌های جمع‌آوری شده برای افزایش سرعت فروش خود استفاده کنید، زیرا اگر مردم بدانند دقیقاً چه کسانی تبلیغات‌شان را می‌بینند، احتمال خرید فضای تبلیغاتی بیشتر خواهد بود.

انتخاب محتوای انعطاف‌پذیر


در نشریات چاپی، نوع محتوایی که می‌توانید ارائه دهید محدود است. عکس و متن در واقع تنها مواردی هستند که می‌توانید ارائه دهید. در انتشارات دیجیتال، می‌توانید خلاقیت بیشتری به خرج دهید.


اکثر مردم از تاثیرات انتشار ویدیو که اخیرا در فضای دیجیتال انجام می‌شود، آگاه هستند، اما در فضای دیجیتال این تنها محتوایی نیست که می‌توانید ارائه دهید.


آیا مخاطبان شما از نظرسنجی تعاملی لذت می‌برند؟ آیا برای یادگیری بیشتر، می‌توانند بعضی کلمات یا عبارات را جستجو کنند؟

فروش دیجیتال را افزایش دهید


آیا در نشریه خود اقلامی را می‌فروشید یا تبلیغ می‌کنید؟ به تمام مراحل خرید کالا در نشریه چاپی فکر کنید.


افزودن کلیک از طریق پیوندها به هر محصول، به خواننده در یافتن آن‌چه می‌خواهد کمک کرده و فروش شما را افزایش می‌دهد.

از مزایای نشر دیجیتال استفاده کنید


دیگر نیاز نیست منتظر بمانید - امروز می‌توانید از همه مزایای نشر دیجیتال استفاده کنید. اگر مطمئن نیستید چطور این کار را شروع کنید، نگران نباشید. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم

نویسنده: کریستین موکوگینتا

مرجع انگلیسی: www.magloft.com

مرجع فارسی: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد