درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 02:41   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45534صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیپنجشنبه، 6 آذر 1399 - 07:26
کتاب "روابط‌عمومی در عصر کرونا" منتشر شد
کتاب "روابط‌عمومی در عصر کرونا" توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر و راهی بازار نشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| کتاب "روابط‌عمومی در عصر کرونا" توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش شارا، در مقدمه این کتاب‌ آمده است: هر رویداد سلامت‌ عمومی، چالش‌های ارتباطی جدیدی را به همراه می‌آورد، اما می‌توان دروس برگرفته از بحران‎های پیشین را برای مقابله با آن‎ها بکار گرفت. شیوع کرونا نیز سیستم‌‎های سلامت‌ عمومی و قابلیت ارتباط صحیح آن‌ها با جوامع را به چالش کشیده است.


چالش‌هایی نظیر ابهامات و ریسک‌های موجود در حین بررسی نگرانی‌های عموم جامعه، می‌توانند منجر به مجموعه‌ای از نتایج گوناگون از جمله از دست رفتن اعتماد و اعتبار، تاثیرات اقتصادی- و در بدترین حالت- مرگ شهروندان شوند. درحالی‌که همواره درس‌های تازه‌ای برای آموختن وجود دارند، اما برخی اقدامات هستند که از تاثیرگذاری‌شان مطمئن هستیم.


یکی از مهم‌ترین و موثرترین اقدامات در واکنش به هر رویداد سلامت عمومی، بهره‌گیری از پتانسیل‌های بالقوه و بالفعل متخصصان روابط‌عمومی در راستای اشتراک‌گذاری دانسته‌‎ها، مجهولات و اقدامات صورت گرفته برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه‌‎ نجات جان انسان‌ها و کمینه‌‎سازی اثرات سوء هر رویداد است.


ارتباط و تعامل منظم و پیشاپیش با عموم و جوامع در معرض خطر، می‌تواند موجب ابهام‌‌‎زدایی و اجتناب از سوءتفاهم‎ها شود. این حق افراد است که اطلاعات کافی را در اختیار داشته باشند و ریسک‌های سلامتی پیش روی خود و عزیزان‌شان را بشناسند.


مجموعه این کتاب‌ها بر این فرض بنیادی بنا شده است که نقش عمده روابط‌عمومی، فراهم ساختن منافع استراتژیک بوسیله تسهیل ارتباطات اثربخش (حفظ شفافیت و به‌روزرسانی مستمر)، آگاهی‌رسانی و مقابله با اطلاعات نادرست، فرهنگ‌سازی، حمایت اجتماعی و حل مشکلات، گسترش ارتباطات و همکاری‌های جمعی، مدیریت هراس و سازماندهی برای پاسخگویی به بحران می‌باشد.


کتاب حاضر، با در پیش گرفتن یک رویکرد علمی و عملی، این مسئله را که روابط‌عمومی می‌تواند با کمک متخصصان این حوزه و سایر حوزه‌های مرتبط و همچنین منابع اطلاعات مدیریت بحران، رسانه‌ها و شبکه‌های ارتباطی، عامل موفقیت حیاتی در عملیات اجتماعی و سازمانی به حساب آمده، نشان می‌دهد.


در این کتاب، ضمن تاکید بر اهمیت درک الگوی باور سلامتی، به کارگیری اعتماد در بازیابی کووید-19 و الگوی پاسخ‌دهی سازمان‌ها به شیوع این ویروس، بر نقش خلاقانه روابط‌عمومی در عصر کرونا تاکید می‌شود.
 

این‌کتاب با 176 صفحه، شمارگان 500 نسخه و قیمت 50 هزار تومان منتشر شده است.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد