درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 10:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45576صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 15 دی 1400 - 10:24
مسیر روابط عمومی و ارتباطات در سال جدید
امسال سالی بود که با کرونا و فجایع آب و هوایی همراه بود اما فرصت های جدیدی را برای متخصصان حوزه ارتباطات فراهم آورده است. در ادامه برخی از مشاهدات مربوط به آنچه می توانیم در سال جدید انتظار داشته باشیم ارائه شده است:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| امسال سالی بود که با کرونا و فجایع آب و هوایی همراه بود اما فرصت های جدیدی را برای متخصصان حوزه ارتباطات فراهم آورده است. در ادامه برخی از مشاهدات مربوط به آنچه می توانیم در سال جدید انتظار داشته باشیم ارائه شده است:


تمام کارها باید کاملا دیجیتالی شوند


در پی همه گیری، تحولات دیجیتال در بیشتر بخش‌های کسب و کار نفوذ کرده است. گزارش‌ها پیش بینی می کنند که در سال جدید برای اینکه این بحران را با موفقیت پشت سر بگذاریم، اجرای مدل عملیاتی در کسب و کار امری حیاتی است به خصوص برای روابط‌عمومی و ارتباطات شرکتی.

 

دورکاری گزینه پیش روی بسیاری از کارمندان ادارات است و تمام کمپین ها باید کاملا دیجیتال باشند. سرعت بالای عملیات دیجیتال، امنیت و اتوماسیون کارهای روزمره انسان را نسبت به ارتباطات چهره به چهره بی نیاز کرده است.


در مسیر اصلی بر فناوری های جدید تمرکز می شود


سال جدید نوآوری در تاکتیک های ارتباطی، بویژه استفاده از پلتفرم های ویدئویی زنده را به ارمغان آورد. شاهد ایده ها و پلتفرم های جدیدی برای ارتباطات مشتری و کارمند هستیم. روند محتمل، ادامه جریان اصلی تاکتیک ها مانند رویدادهای دیجیتال زنده و پادکست و پخش زنده برای برنامه های معمول است.


مشارکت کارکنان بیشتر می شود


 دورکاری و برنامه های کاملا دیجیتال با تاکید بر سلامت ذهنی، کار تیمی و خلاقیت، کارکنان را تشویق به مشارکت بیشتر می کند. برای انجام این کار به ابزارهای فن آوری جدید و همچنین مشارکت بی سابقه در سطح استراتژیک متخصصان ارتباطات شرکتی نیاز است.


بازاریابی و ارتباطات شرکتی با هم همسو می شوند


همیشه بین بازاریابی و روابط عمومی در شرکت های بزرگ تنش وجود دارد. دلیل این امر این است که این دو برای بودجه با یکدیگر رقابت می کنند و به این دلیل که بازاریابی به عنوان یک رشته فعال شناخته می شود که هدف از آن رشد اقتصادی است، در حالی که ارتباطات دفاعی است، و با تمرکز بر مدیریت بحران و اعتبار شناخته می شوند.

 

شرکت های هوشمند اطمینان حاصل می کنند که این دو به طور همزمان برای برآوردن انتظارات مشتری، بازاریابی و ارتباطات مبتنی بر ارزش همکاری می کنند. تنوع، برابری و شمول ماموریتی مهم و حیاتی می شوند.


روابط عمومی باید به ارزش ها بپردازد، نه فقط ارسال پیام


البته این موضوع جدیدی نیست، اما همه شواهد نشان دهنده فشار مداوم بر کسب و کارها برای همسو کردن روابط عمومی و ارتباطات با ارزش های شرکت حتی فراتر از تنوع، عدالت و شمول است.

 

از دست دادن اعتماد به موسسات به این معنی است که کسب و کارها بیش از هر زمان دیگری در بیان ارزش های برند و شرکت نقش دارند.


اینفلوئنسرها در شبکه های اجتماعی رشد زیادی کردند


قطعا کسانی که اینفلوئنسرها را دنبال می کنند می دانند که سرعت رشد اینفلوئنسرها بیشتر شده است؛ در یوتیوب 14 سال طول می کشد تا یک کانال 100 میلیون مشترک جذب کند. با این وجود استفاده از شبکه های اجتماعی در دوران قرنطینه به شدت افزایش یافت.

 

قطعا این روند ادامه خواهد داشت و تا این زمان در سال آینده، برندهای جدید به نقاط عطف جدیدی خواهند رسید. برندهایی که از این فرصت استفاده می کنند و مخاطبان جدید را جذب می کنند، از این مزایا بهره مند می شوند.

 
نوآوری همچنان پیشتاز است


نوآوری هرگز کم اهمیت نمی شود.
 

 

نویسنده: Dorothy Crenshaw

مرجع انگلیسی:.publicrelationstoday

مرجع فارسی: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


  نابینایان و هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد