درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 13:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46200صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 8 بهمن 1399 - 03:48
دکتر احمد یحیایی ایله ای، سخنران هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران
مسئولیت اجتماعی روابط عمومی در عصر کرونا (راهبردها و کاربردها)
دکتر احمد یحیایی ایله ای، سخنران هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران - روابط عمومی ها بایستی آگاهی داشته باشند که مسئولیت اجتماعی تنها یک مسئولیت شرکتی نیست بلکه یک نظام یکپارچه است که مسئولیت فردی (تک تک کارکنان)، مسئولیت بخشی (تک تک واحدهای اداری) و مسئولیت شرکت در قبال جامعه را شامل می شود و لذا موفقیت مسئولیت اجتماعی نیازمند همگرایی و همسویی مجموعه سازمان است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| آسیب شناسی مسئولیت اجتماعی در ایران نشان می دهد که مسئولیت اجتماعی تاکنون به عنوان امری اولویت دار، برنامه محور و فراگیر مورد توجه قرار نگرفته است. زیرا راهبردها و کاربردهای مسئولیت اجتماعی به درستی آموزش داده نشده است و درک درست و دقیقی از آن در بین مدیران و کارگزاران اجرایی آن به وجود نیامده است.


خوشبختانه طی سال‌های اخیر یکی از اتفاقات درست و دقیق در این حوزه واگذاری مدیریت مسئولیت اجتماعی به ادارات روابط عمومی است که امکان استقرار نظام یکپارچه مدیریت مسئولیت اجتماعی را میسر می سازد. البته بایستی اذعان شود که این مهم به درک مدیران روابط عمومی از نقش مسئولیت اجتماعی به عنوان زیربنای خوشنامی سازمانی بستگی دارد.


روابط عمومی ها بایستی آگاهی داشته باشند که مسئولیت اجتماعی تنها یک مسئولیت شرکتی نیست بلکه یک نظام یکپارچه است که مسئولیت فردی (تک تک کارکنان)، مسئولیت بخشی (تک تک واحدهای اداری) و مسئولیت شرکت در قبال جامعه را شامل می شود و لذا موفقیت مسئولیت اجتماعی نیازمند همگرایی و همسویی مجموعه سازمان است.


اولین قدم در نظام یکپارچه مدیریت مسئولیت اجتماعی، آسیب شناسی این مهم و شناسایی و طراحی راهبردهای نظام یکپارچه مدیریت مسئولیت اجتماعی در سازمان است تا بتوان بر اساس آن کاربردهای واقعی مسئولیت اجتماعی را در جامعه استقرار داد.


در این مقاله ابتدا آسیب شناسی مسئولیت اجتماعی در ایران بررسی می شود و بر مبنای آن راهبردهای کلان برای مدیریت یکپارچه مسئولیت اجتماعی (با اولویت بحران کرونا) ارایه می گردد و در ادامه آن مجموعه راهکارها و اقدامات اصلاحی برای روابط عمومی ها در زمینه نقش آفرینی مسئولیت اجتماعی در عصر کرونا پیشنهاد می شود.


همچنین پیشنهاداتی ارایه خواهد شد که چگونه روابط‌عمومی در حوزه رسانه های اجتماعی می تواند مسئولیت اجتماعی را جایگزین بی تفاوتی اجتماعی کند.

مرجع: شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد