درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 01:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46345صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 25 بهمن 1399 - 05:32
مدیریت یکپارچه روابط‌عمومی،
مدیریت یکپارچه روابط‌عمومی، نگاه به درون و توجه به بیرون سازمان را برای کسب ایده‌ها و روش‌های جدید همزمان به کار می‌گیرد. بدون این توجه به جهت‌گیری "درون-بیرون"، امکان شناخت، تفکیک و اجرای مناسب ایده‌ها وجود ندارد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومی بدون مدیریت و برنامه‌ریزی نمی‌تواند به حیات خود ادامه دهد. مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی مناسب از مهمترین عوامل مؤثر در موفقیت هر سازمان است که روابط‌عمومی‌ها در آنها نقش مهم و تاثیرگذاری دارند.


علیرغم اینکه مدیریت و برنامه‌ریزی حائز اهمیت اساسی هستند، اما این دو عامل مؤثر در موفقیت سازمان بدون نوآوری، به یک رویکرد عقب مانده، کهنه، بدون سرزندگی و نابهنگام تبدیل می شوند.


نوآوری، ایده‌های جدید، فکر نو و حرکت مداوم مفاهیمی هستند که علاوه بر ایجاد سرزندگی و توانمندی بیشتر در سازمان، خود دارای ویژگی بالندگی است. به همین دلیل هیچ سازمانی بدون ایده‌ها و افکار نو نمی‌تواند مدیریت خود را در سطح بهینه و مطلوب ادامه دهد. مدیریت خالی از ایده‌های نو، مدیریت درجا مانده، ایستا، عقب افتاده و ناموفق است.


شکست بسیاری از مدیریت‌ها و برنامه‌ها عموماً ناشی از بهره‌مند نشدن از ایده‌های جدید است. این ایده‌ها الزاما از بیرون سازمان وارد نمی‌شوند. بسیاری از ایده‌ها می‌توانند از دل سازمان بجوشند و مورد استفاده قرار گیرند. مدیریت مطلوب، مدیریتی است که بتواند این ایده‌ها را ببیند، مورد توجه قرار دهد، ارزیابی کند و به اجرا در آورد.


در همین راستا، مدیریت یکپارچه روابط عمومی، که یکی از رویکردهای مهم و مؤثر در موفقیت هر سازمان است، مستلزم شناخت مؤثر، فهم عمیق، تصمیم‌گیری بهنگام و اجرای مناسب و مورد قبول ظرفیت‌ها و ایده‌های جدید در کنار ظرفیت‌ها و ایده‌ها مفید پیشینی است. این حرکت، نیازمند نوعی از بازمهندسی روابط‌عمومی بر مبنای تغییر در نظام‌های مدیریتی و ایجاد رویکردها و روش ها و شیوه‌های نوین در این زمینه است.


مدیریت یکپارچه روابط‌عمومی، نگاه به درون و توجه به بیرون سازمان را برای کسب ایده‌ها و روش‌های جدید همزمان به کار می‌گیرد. بدون این توجه به جهت‌گیری "درون-بیرون"، امکان شناخت، تفکیک و اجرای مناسب ایده‌ها وجود ندارد.


یکپارچی روابط‌عمومی زمانی اتفاق می‌افتد که مدیریت آن بتواند از کلیه عناصر مدیریتی در شناخت افراد، ظرفیت سازمان، اهداف سازمان، سازگاری یا ناسازگاری ایده‌های جدید با اهداف سازمان و بالاخره ارزیابی مداوم کلیه این موارد را به شکل یک رویکرد جامع و فراگیر و مرتبط با یکدیگر مورد توجه قرار دهد.

 

کتاب "مدیریت و برنامه‌‎ریزی روابط‏‌عمومی تجربه‌‏محور"، بکوشش:حسن بشیر- مهدی باقریان، انتشارات کارگزار روابط‌عمومی، 1399.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد